ІІ курсу, факультет української філології
Бондаренко Т.В. ст. викладач, канд.пед.наук
Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Більшість із нас не уявляють свого життя без зручного смартфона. Його використовують будь-де: вдома, під час навчання, у громадському транспорті. У освітньому середовищі цей функціональний пристрій дозволяє здійснювати пошук, відслідковувати, зберігати та обробляти інформацію, яка є в Інтернеті.
Мобільне навчання може бути електронне і дистанційне, може проходити незалежно від місця знаходження і відбуватися з використанням портативних технологій. Така електронна освіта має багато переваг, це і своєчасне вирішення проблем, подача компактної інформації, активна комунікація з колегами, індивідуальність навчання, швидке передавання даних, а головною особливістю є те, що повністю зберігається якість освіти, притаманна традиційним її формам. Окрім позитивного педагогічного впливу варто звернути увагу на технічні сторони забезпечення мобільної освіти:
- матеріальні витрати на доступ до Інтернету ;
- заряд батареї;
- відсутність відображення;
- незручно використовувати роботу з графікою;
- можливості підключення до мережі;
- розміри екрану і операційні системи.
Та попри все, використання смартфона у начальній діяльності є перспективним, адже завдяки його портативності забезпечується доступ до освітнього контенту в будь-якому місці та в будь-який час.