Дата зміни інформації:

Каганенко М.В. “ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНА У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”

ІІ курсу, факультет української філології

Бондаренко Т.В. ст. викладач, канд.пед.наук

Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Більшість із нас не уявляють свого життя без зручного смартфона. Його використовують будь-де: вдома, під час навчання, у громадському транспорті. У освітньому середовищі цей функціональний пристрій дозволяє здійснювати пошук, відслідковувати, зберігати та обробляти інформацію, яка є в Інтернеті.

Мобільне навчання може бути електронне і дистанційне, може проходити незалежно від місця знаходження і відбуватися з використанням портативних технологій. Така електронна освіта має багато переваг, це і своєчасне вирішення проблем, подача компактної інформації, активна комунікація з колегами, індивідуальність навчання, швидке передавання даних, а головною особливістю є те, що повністю зберігається якість освіти, притаманна традиційним її формам. Окрім позитивного педагогічного впливу варто звернути увагу на технічні сторони забезпечення мобільної освіти:

  • матеріальні витрати на доступ до Інтернету ;
  • заряд батареї;
  • відсутність відображення;
  • незручно використовувати роботу з графікою;
  • можливості підключення до мережі;
  • розміри екрану і операційні системи.

Та попри все, використання смартфона у начальній діяльності є перспективним, адже завдяки його портативності забезпечується доступ до освітнього контенту в будь-якому місці та в будь-який час.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *