Дата зміни інформації:

Котик А.С. “РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗДІЙСНЕННІ САМОРОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ”

ІV  курс, природничо-географічний факультет

Стеценко Н.М.,канд.пед.наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Інформаційно-комунікативні технології на даний час є невід’ємною складовою комп’ютеризації навчального процесу. Ця проблема є досить актуальною у сучасному світі науки. Якісну освіту зараз важко уявити без використання цифрових обчислювальних машин та здійснення самоосвіти і саморозвитку.

Найсуттєвішими результативними факторами, які дозволяють реалізувати індивідуальні здібності, нахили та інтереси школяра є:

  • реалізація індивідуальності та неповторності особистості учня;
  • спонукання до мотиваційної діяльності;
  • підвищення самооцінки та творчого потенціалу;
  • розвиток критичного мислення;
  • задоволення пізнавальних інтересів;
  • ефективна і якісна робота над прогалинами у навчанні і вихованні;
  • накопичення базових комунікативних вмінь та навичок;
  • здатність до вільного спілкування в незнайомих ситуаціях;
  • знаходження рішення нестандартних проблем;
  • адаптація до навколишнього середовища та соціальних змін.

Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасну навчально-пізнавальну та виховну  діяльність при вмілому управлінні з боку вчителів, наставників, батьків забезпечує підвищення рівня духовної та інтелектуальної культури підростаючого покоління, сприяє їх саморозвитку та самовдосконалення.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *