ІV курс, природничо-географічний факультет
Стеценко Н.М.,канд.пед.наук,доцент
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Інформаційно-комунікативні технології на даний час є невід’ємною складовою комп’ютеризації навчального процесу. Ця проблема є досить актуальною у сучасному світі науки. Якісну освіту зараз важко уявити без використання цифрових обчислювальних машин та здійснення самоосвіти і саморозвитку.
Найсуттєвішими результативними факторами, які дозволяють реалізувати індивідуальні здібності, нахили та інтереси школяра є:
- реалізація індивідуальності та неповторності особистості учня;
- спонукання до мотиваційної діяльності;
- підвищення самооцінки та творчого потенціалу;
- розвиток критичного мислення;
- задоволення пізнавальних інтересів;
- ефективна і якісна робота над прогалинами у навчанні і вихованні;
- накопичення базових комунікативних вмінь та навичок;
- здатність до вільного спілкування в незнайомих ситуаціях;
- знаходження рішення нестандартних проблем;
- адаптація до навколишнього середовища та соціальних змін.
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасну навчально-пізнавальну та виховну діяльність при вмілому управлінні з боку вчителів, наставників, батьків забезпечує підвищення рівня духовної та інтелектуальної культури підростаючого покоління, сприяє їх саморозвитку та самовдосконалення.