Дата зміни інформації:

Руда С.І. “ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”

4курс, природничо – географічний факультет

Стеценко Н.М. канд. пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

За останні роки мережа Інтернет стала невід’ємною частиною суспільства. Однак саме її розвиток супроводжувався недостатнім рівнем комп’ютиризації. Мережні технології є одним із засобів надання рівного доступу до якісної освіти. Учні загальноосвітніх шкіл останнім часом досить активно у своїй навчально-пізнавальній діяльності користуються різними видами послуг в мережі Інтернет:

  • індивідуальна робота з інформацією (підготовка до уроку, написання реферату, доповіді, презентації, тощо);
  • здійснення самоосвіти (поглиблення знань з предмету);
  • ліквідація прогалин у навчанні;
  • підготовка до іспитів;
  • дистанційне навчання, в тому числі для дітей з обмеженими можливостями, дітей на окупованій території;
  • комунікація в соціальній павутині (обмін навчально-пізнавальною інформацією, спільне вирішення навчальних завдань).

З метою самовдосконалення та професійного зростання сучасні вчителі також використовують інформаційно-комунікаційні технології:

  • завантажують діафільми, кінофільми та відеоматеріали для ефективного засвоєння учнями навчального матеріалу на уроках та в позаурочний час;
  • створюють персональні сайти, блоги, форуми;
  • беруть участь в он-лайн конференціях;
  • самостійно організовують он-лайн семінари для обміну досвідом.

Нинішнє інформаційне життя суспільства, його вплив на всі сфери, і освітньої зокрема, впливає на організацію та здійснення навчально-пізнавальної діяльності як з боку учителів, так і з боку школярів, стимулює розвиток і тих і інших, передбачає поєднання  традиційних та інноваційних методів навчання, спонукає вчителів та учнів до співробітництва та взаємонавчання.

Список використаних джерел

  1. Бех І. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-методологічні засади/ І. Бех : Навч.-метод. посібник. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.
  2. Освітні ресурси мережі Інтернет: Каталог / Под ред. О.М. Тихонова. – М., 2006.
  3. Рупасов Н. Интернет – технологии как социальный механизм взаимодействия субъектов образования в розвитии регионального уныверситета / Н. Рупасов : Автореф. : дисс. Канд. соц. Наук : 22.00.04. «Социальная структура, социальные институты и процессы». – Екатеренбург. – 2004 – 24 с.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *