Дата зміни інформації:

Тарликова Ю. О. “ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ”

4 курс, природничо-географічний факультет

Стеценко Н.М.,канд.пед.наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

 Умань

Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні хімії зумовлено тим, що дані технології мають безмежні можливості для навчання учнів на якісно новому рівні. Вони надають широкі можливості для розвитку особистості учнів, реалізації їх здібностей та підсилюють мотивацію вивчення хімії, підвищують рівень індивідуальності навчання.

Актуальними комп’ютерними програмами для вивчення хімії є:

– Orbital Viewer − програма, створена спеціально для візуалізації орбіталей;

– програма “Назви солей” − дозволяє закріпити знання щодо складання назв солей;

– комп’ютерна програма “Основні класи неорганічних сполук” включає повторення основних понять: оксиди, підстави, кислоти, солі;

– віртуальна хімічна лабораторія (Virtual Chemistry Laboratory) − візуальний симулятор лабораторії і лабораторних робіт з неорганічної / аналітичної хімії, що включає редактор нових лабораторних робіт.

– “Таблиця Менделєєва” хімічний органайзер Talbica NC v2.2 − корисна, зручна і інформативна програма для хіміків і фізиків;

– ChemPen 1.9.0.9 − дуже легка у використанні програма для малювання хімічних елементів;

– «Хімічний тир» − призначена для учнів 7 класів, при вивченні знаків хімічних елементів вона добре оцінює рівень знань учня.

Використання у навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розвитку логічного, образного і технічного мислення, активізації пізнавальної діяльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *