Дата зміни інформації:

Башкарьов В.С. “ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОГО ДОДАТКУ SWAY В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ”

I курс, механічний факультет

Грицук Ю.В., канд. техн. наук, доцент

Донбаська національна академія будівництва і архітектури

Краматорськ

У дослідженні [1] за допомогою опитування проаналізовано можливості компонентів Microsoft Office 365 з точки зору реалізації дидактичних принципів навчання (рис. 1), де у балах від 1 до 3 оцінено, наскільки той чи інший компонент сприяє реалізації кожного з принципів навчання (1 – слабо реалізується (компонент практично не використовується або використовується дуже рідко); 2 – реалізується, але не завжди (компонент використовується час від часу); 3 – реалізується (компонент використовується досить часто)).

Рис. 1. Можливості компонентів Microsoft Office 365 з точки зору реалізації дидактичних принципів навчання

Рис. 1 свідчить [2] про те, що багато опитуваних користувачів вдало використовують такий інструмент Office 365, як Sway. За його допомогою забезпечуються принципи наочності та послідовності у навчанні.

Sway – одна з новітніх розробок Microsoft. Додаток є своєрідним аналогом PowerPoint зі спрощеним функціоналом та широкими можливостями індивідуалізації. У Sway відійшли від сторінок, комірок і слайдів на користь єдиного простору для більш цілісного сприйняття ідей. Sway дозволяє обрати необхідний шаблон оформлення документа, згідно з його контентом, а також адаптувати файл до будь якого пристрою [3]. За допомогою Sway можна створювати різноманітні документи (рис. 2). Вони відповідають сучасним тенденціям, побудовані на одній платформі з власними особливостями: з одного боку, мають єдину структуру, з іншого – різні дизайн та призначення [4].

Рис. 2. Можливості Sway із створення різноманітних документів

Однією з головних переваг є активна взаємодія з Інтернетом та інтеграція готових документів у світову павутину, наприклад, розміщення файлу на веб сторінки за допомогою HTML-коду. Крім вставки фото- і відеоматеріалів з мережі, Sway підтримує додавання записів із соціальної мережі Twitter, а також припускає об’єднання презентацій [3].

Готову презентацію можливо розмістити в мережі Інтернет, а також залучити студентів до перегляду або спільної роботи над проектом, що забезпечить комунікативну взаємодію в групі.

Таким чином, застосування Sway в навчальному процесі дозволяє системно оволодіти навчальним матеріалом, зберігаючи усі вимоги до його змісту.

Література

  1. Караськова Н. С. Применение облачных технологий в образовании на примере Microsoft Office 365 / Н. С. Караськова, Р. М. Солдатенков // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: физика-математика. – 2016. – №1. – С. 108–116.
  2. Грицук Ю. В. Використання компонентів Office 365 для створення навчального контенту / Ю. В. Грицук, О. В. Грицук // Сторінка Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції «Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2017 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://laboratoriyasspu.hol.es/content/vykorystannya-komponentiv-office-365-dlya-stvorennya-navchalnogo-kontentu
  3. Microsoft Office 365 в образовании. Создаем контент с помощью Sway [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://blogs.technet.microsoft.com/tasush/2016/01/29/microsoft-office-365-29/
  4. Философия Sway [Електронний ресурс] Режим доступу – https://blogs.technet.microsoft.com/tasush/2015/03/19/sway/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *