Дата зміни інформації:

Коваль М.П. “МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ ЯК СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-ФІЛОЛОГА”

ІІ курс, факультет української філології

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Освітяни всіляко підтримують інтеграцію Інтернету у навчальний процес, адже у XXI столітті той хто володіє інформацією – володіє світом.

Інтернет – це засіб розповсюдження повідомлень, середовище співпраці та спілкування людей, найбільша та найпопулярніша комп’ютерна мережа, яка відкриває широкі можливості її використання в освіті.

Інформація стає визначальною в сучасному світі, тому майже всі навчальні заклади та дослідницькі установи мають власні сайти, які постійно поповнюються новим контентом. Корисними є Інтернет-ресурси, які використовуються для вибору професії та сфери діяльності, одержання подальшої освіти, постійного підвищення фахових знань та рівня кваліфікації, тощо.

Для підготовки фахівця-філолога корисними стануть різного роду лексикографічні Інтернет-джерела. Такими є універсальні та спеціалізовані веб-енциклопедії, словники, довідники. Ці електронні видання надають можливість робити запити різними морфологічними формами, перекладати слова та фрагменти тексту з однієї мови іншою, знаходити синоніми, антоніми, визначати правильність наголосів, з’ясовувати лексичне значення, тощо. В мережі можна знайти багато різних словників. Так, на головній сторінці сайту Словопедія (slovopedia. org.ua) розміщено Орфографічний словник української мови, Фразеологічний словник української мови, Словник іншомовних слів, Словник стилістичних термінів, що безсумнівно допоможе у навчанні студенту-філологу. Адже у своїй професійній діяльності вчитель повинен володіти багатим лексичним складом мови, і тому йому необхідно працювати зі словниками, які завжди доступні у мережі.

Отже, у підготовці молодого фахівця використовуються різноманітні ресурси мережі Інтернет, включаючи навчальні дистанційні курси, олімпіади та конкурси, бібліотеки, текстові сховища, віртуальні музеї, виставки, тощо. Усе це, разом з лексикографічними онлайн-ресурсами допоможе спрямувати студентську молодь самостійно здобувати та вміло оперувати новими інформаційними технологіями навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *