|
|||
Посада | Старший викладач | ||
Наукові ступені і звання | |||
Дисципліни, які викладає | Методика навчання інформатики, Інформатика та комп’ютерна техніка, Інформаційно-комунікаційні технології навчання | ||
В університеті працює | з 2006 р. | ||
Контакти | (04744) 4-02-74, | ||
БІОГРАФІЯНародилася 25 лютого 1977 року в с.Дмитрушки Уманського району Черкаської області. Освіта: 1. Уманське педагогічне училище ім. Т.Г. Шевченка в 1996 р. (спеціальність «Дошкільне виховання», присвоєно кваліфікацію: вихователь, вихователь логопедичних груп у дошкільному закладі). Основні публікації: 1. Паршукова Л.М. Розробка зошитів з друкованою основою як складова формування інформаційної культури майбутніх вчителів / Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2008р. №5. – С.50-54.
2. Паршукова Л.М. Формування інформаційної культури студентів в процесі розробки зошитів з друкованою основою. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Гол.ред.: Мартинюк М.Т. – Умань: СПД Жовтий, 2008. – Ч.3. – 332 с. 3. Паршукова Л.М. Використання диференційованого робочого зошита на друкованій основі для розвитку самостійності школярів на уроках інформатики. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2008 рік: інформаційне видання. – К.: Педагогічна думка, 2009. – С.368-369. 4. Паршукова Л.М., Паршуков С.В. Розробка і впровадження робочих зошитів із друкованою основою на уроках інформатики. Всеукраїнська науково-практична конференція «Вісник науковця – 2009″. 5. Авторські дидактичні засоби навчання інформатики та підготовка вчителя до їх створення та застосування : матеріали Всеук. наук.-метод. конф., 18-22 жовт. 2010 р., Київ / гол. ред. Г. І. Короткий. – К.:ДАЖКГ, 2010. – С.233-236. 6. Паршукова Л. М. Дидактичні засоби на друкованій основі для оперативного використання вчителем інформатики // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік: інформаційне видання. – 10 лют. 2010р. : тези доп. – ІІ., 2010 – С.255-256. |