2 курс, фізико- математичний факультет
Стеценко Н.М.,канд.пед.наук, доцент
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
З плином часу у нашому житті з’являється все більше інновацій. На сьогодні вже неможливо уявити якісно і швидко виконаної роботи без застосування інформаційних і комунікативних технологій в будь-якій галузі, в тому числі і освітній.
Для забезпечення функціонування освітнього середовища з використанням інформаційно-комунікативних технологій сучасні педагоги використовують великий спектр засобів, втілюючи їх певними шляхами, у різних формах:
Індивідуальна: пошук та використання в своїй професійній діяльності найсучаснішої інформації з навчального предмета; оновлення навчального та дидактичного матеріалу; публікація власних розробок в Інтернет-мережі; участь у професійних конкурсах тощо.
Групова: участь в роботі творчої групи ініціативних учителів з розв’язання актуальних проблем навчання та виховання учнівської молоді, в тому числі он-лайн спілкування; отримання кваліфікованих консультацій та порад експертів; обмін досвідом з колегами з інших регіонів і країн через віртуальні методичні кабінети.
Колективна: науково-практичні Інтернет-конференції, Інтернет-семінари, практикуми, педагогічні теле-мости, педагогічні теле-десанти.
Таким чином, сучасні інформаційно-комунікаційні технології є ефективним навчальним засобом та інструментом для формування професійних умінь та навичок учителів, студентів та інших працівників освітньої галузі.
Я вважаю цю тему досить актуальною та повчальною для педагогічних працівників, оскільки вони повинні вправно володіти інформаційно – комунікативними технологіями, які формуватимуть їхні навички та уміння в цій сфері діяльності. Тема вцілому розкрита.
На мою думку стаття є дуже доцільною в наш час, адже інформаційно-комунікаційні технології допомагають нам у формуванні наших особистих навичок та умінь.