Дата зміни інформації:

Сотніченко Н.О. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОЗНАКА СУЧАСНОЇ МЕДІААУДИТОРІЇ

5 курс, факультет соціальної та психологічної освіти

Стеценко Н.М.,кандидат педагогічних наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Під креативністю зазвичай розуміється «творча, новаторська діяльність». Креативність можна назвати однією з основних властивостей сучасної медіааудиторії. Звичайні люди, за твердженням О. Короченського, дедалі частіше переходять із категорії споживачів медійних продуктів у категорію партнерів-постачальників інформації для ЗМК або самостійних комунікаторів, створюють і поширюють власні медіатексти в безпрецедентно широких масштабах – аж до глобального. Суб’єктами масових комунікацій у медіатизованому соціумі стають пересічні громадяни, освоївши можливості самовираження у блогосфері, соціальних мережах, на відеопорталах, форумах [1].

Сьогодні значно розширилися можливості вияву креативних здібностей глядацької, слухацької та читацької публіки, її оперативного реагування на виступи ЗМІ. Інтернет породив появу активних аудиторій – користувачів, які не лише добре знаються на техніці, але й перебрали на себе функцію творців змісту. Такі активні аудиторії, виконуючи частину творчих і мінімум соціальних функцій журналістів, з легкістю знаходять своїх споживачів у мережі Інтернет [1].

Таким чином, пасивний ще кілька років тому споживач медіапродукту став креативним та активним його творцем. Дослідники цього процесу вже запропонували називати сучасного користувача просьюмером (від анг. producer – виробник і consumer – споживач) [1].

Список використаних джерел

1. В. Гвоздєв Креативність як ознака сучасної медіа аудиторії.  Теле- та радіожурналістика. 2014. Випуск 13 С. 192–197.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *