Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1] 2
Author Topic: Використання ІКТ на уроках англійської мови
-29
Новачок
Posts: 11
Post Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 9, 2020, 16:55

Покращення матеріально-технічної бази школи та впровадження інформаційно-комп'ютерних технологій в педагогічний процес дозволяє вирішувати одне з головних завдань освіти, яке полягає в необхідності створення умов розвитку творчо-активних учнів, здатних після школи адаптуватися і самореалізуватися в суспільстві ХXI століття. Для створення інформаційно-комунікаційного середовища в школах встановлюють інтерактивні дошки в комплекті з мультимедіа проектором, комп'ютером, аудіосистемою.
Спираючись на теорію активізації навчальної діяльності школярів і педагогічну технологію, розроблену професором Г. К. Селевко [1; 54-57 с.] на основі інформаційно-комунікаційних засобів, можна використовувати ІК-технології в педагогічній роботі як засоби контролю знань, тренування умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності: читанні, говорінні, аудіюванні та писемного мовлення, а також розвитку і творчих здібностей учня. Для досягнення поставленої мети визначені наступні завдання:
- сприяти створенню інформаційно-комунікаційного середовища на уроках і в позаурочній діяльності;
- формувати інформаційну культуру, інформаційну грамотність, інформаційну компетентність учня:.
- мотивувати та зацікавити вивченням предмету;
-удосконалювати здібності та навички учнів і створювати позитивну атмосферу до активної пізнавальної діяльності
У своїх роботах А.Франс висловив думку, що «Краще засвоюються ті знання, які поглинаються з апетитом». Педагогічна діяльність здійснюється під гаслом: «Учень не посудина, яку треба наповнити, а факел, який: треба запалити».
Для досягнення мети і виконання завдань в роботі застосовуються:
• мультимедійні презентації;
• on-line тести, розміщені на Інтернет-сайтах;
• мультимедійні матеріали на СD.
Для демонстрації презентацій на уроці задіяні екран, проектор та комп'ютер. Для створення мультимедійних презентацій використовуються комп'ютерні програми: Mіcrosoft Office Word, PowerPoint, Prezi. Широко використовуються презентації, створені вчителями англійської мови та розміщення на сайтах спільнот вчителів https://naurok.ua/ https://osvita.ua/. Виконання мультимедійних презентацій вчителями на уроках дає можливість привернути увагу всього класу, позволяє уявити матеріал у вигляді зображень при ознайомлення з лексикою, новим граматичним матеріалом. Все це призводить до виконання великого обсягу робіт за невеликий відрізок часу, підвищує інтерес і позитивне ставлення школярів до навчання, учні залучаються в активну діяльність, підвищується накопичення оцінок.
В роботі широко використовуються Інтернет-сайти для тестування знань; Learnenglish.britishcouncil.org, Grammar-monster.com, Englishstore.net.
При роботі з комп'ютером на уроках англійської мови використовуються готові навчальні та пізнавальні програми на CD. Участь в конференціях для вчителів іноземних мов дозволяє познайомитися з новими засобами і виданнями і використовувати їх в навчанні мови.
Хочеться відзначити, що застосування ІКТ відкриває для педагога нові можливості:
• можливість поліпшення організаційних умов навчального процесу:
- підвищення ефективності навчання за рахунок нової якості наочності, інтерактивності навчального процесу;
- оптимізація темпу роботи учня рівнева диференціація навчання, індивідуалізація навчання;
- реалізація міжпредметних зв’язків;
- оптимізація професійної діяльності педагога на основі інформатизації деяких його функцій;
- використання варіативних джерел навчальної інформації.
• можливість поліпшення психолого-педагогічних умов навчальної діяльності:
- створення стійкого інтересу і позитивної мотивації навчання;
- створення сприятливих умов для формування комунікативної культури, розвитку дослідницьких і творчих якостей;
- розвиток якостей рефлексії, самореалізації, самопізнання.
Розумне комплексне поєднання всіх наявних методичних прийомів і технічних засобів може дати бажаний результат. Якість кінцевого результату ‒ досягнення результату учнями.
В результаті застосування ІКТ спостерігається позитивна динаміка рівня навченості і якості знань учнів: ступінь навченості становить 100%, зростає якість знань та середній бал; збільшилася кількість учасників, переможців і призерів олімпіад і конкурсів, що проводяться шкільному та районному рівні, в Інтернет-олімпіадах і проєктах.
Література
1. Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств. М: НИИ школьных технологий, 2005. (54-57 с.)

GoogleUser-
51
Новачок
Posts: 21
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 12, 2020, 19:55

Шановний авторе! Чи часто застосовувалися інформаційно-комунікаційні технології на уроках англійської мови у Вашій школі? Якщо так, то як Ви можете оцінити їх використання?

GoogleUser-
50
Новачок
Posts: 13
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 13, 2020, 11:10

Шановний авторе, чи можете Ви уявити вивчення англійської мови без використання ІКТ в сучасному середовищі? Обгрунтуйте Вашу відповідь.

-29
Новачок
Posts: 11
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 13, 2020, 13:25

Quote from GoogleUser51 on April 12, 2020, 19:55
Шановний авторе! Чи часто застосовувалися інформаційно-комунікаційні технології на уроках англійської мови у Вашій школі? Якщо так, то як Ви можете оцінити їх використання?

Дякую Вам за запитання! На превеликий жаль у моїй школі досить рідко використовувались інформаційно-комунікаційні технології оскільки у нас нне було достатньо обладнання. Це є мабуть проблема багатьох шкіл. Але вчитель завжди намагався при змозі презентувати новий матеріал за допомогою ІК технологій. Це допомагало краще зрозуміти матеріал.

-29
Новачок
Posts: 11
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 13, 2020, 13:28

Quote from GoogleUser50 on April 13, 2020, 11:10
Шановний авторе, чи можете Ви уявити вивчення англійської мови без використання ІКТ в сучасному середовищі? Обгрунтуйте Вашу відповідь.

Дякую Вам за запитання! У сучасному світі вивчення мови без ІК технологій є неможливим оскільки вчителю важко зацікавити дітей нудними розмовами, читанням та перекладанням тексту. Правильне використання Ік технологій може полегшити вивчення мови.

Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 13, 2020, 22:06

Шановний авторе, хочу задати вам таке питання, чи згодні ви з тим твердженням, що за допомогою ІКТ діти набагато краще засвоюють інофрмацію? І будьте ласкаві, обгрунтувати свою відповідь.

V-
Kyrylenko
Новачок
Posts: 7
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 13, 2020, 22:49

Дуже актуальна тема в умовах розвитку інформаційного суспільства. Та чи не вважаєте Ви, що ІК-технології можуть негативно вплинути на рівень концентрації учнів під час занять, відволікаючи їх від роботи?

-29
Новачок
Posts: 11
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 14, 2020, 11:43

Quote from Sveta Rymbaluyk on April 13, 2020, 22:06
Шановний авторе, хочу задати вам таке питання, чи згодні ви з тим твердженням, що за допомогою ІКТ діти набагато краще засвоюють інофрмацію? І будьте ласкаві, обгрунтувати свою відповідь.

Дякую Вам за запитання! Так я вважаю, що діти набагато краще сприймають інформацію за допомогою ІК-технологій оскільки у всіх різний тип сприймання і більша половина дітей є візуалами. Їм легше зрозуміти інформацію подану в презентаціях, відео, картинках. Також цікаві презентації зацікавлюють абсолютно всіх учнів і вони на підсвідомому рівні запам'ятовують інформацію.

-29
Новачок
Posts: 11
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 14, 2020, 11:48

Quote from V Kyrylenko on April 13, 2020, 22:49
Дуже актуальна тема в умовах розвитку інформаційного суспільства. Та чи не вважаєте Ви, що ІК-технології можуть негативно вплинути на рівень концентрації учнів під час занять, відволікаючи їх від роботи?

Дякую за запитання! Так справді часте використання ІК-технологій зможе, так звано "розслабити" дітей. Тому вчитель повинен вміло комбінувати використання ІК-технологій на уроці та традиційні методи навчання. Я також вважаю, що учні можуть підготувати презентації і запропонувати їх вчителю. Таким чином учням буде цікаво спостерігати за роботою свого колеги і вони будуть більше концентруватися на матеріалі, але попередньо презентація повинна бути переглянута вчителем на відсутність помилок.

GoogleUser-
50
Новачок
Posts: 13
Post Re: Використання ІКТ на уроках англійської мови
on: April 14, 2020, 21:56

Шановний авторе! Як на Вашу думку доречніше використовувати інформаційні технології на уроках англійської в перших класах? Обгрунтуйте, будь ласка, Вашу відповідь.

Pages: [1] 2


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.167 seconds.