Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1] 2
Author Topic: Дистанційне Навчання
Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Дистанційне Навчання
on: April 9, 2020, 22:36

У зв'язку з інтенсивним розвитком інформаційних технологій, і особливо інтернет - технологій, проблема розвитку дистанційного навчання набуває особливої значущості. Дистанційне навчання - це навчання на відстані, при якому викладачі та учні фізично далеко один від одного. Історично, дистанційне навчання означало заочне навчання. Однак зараз - це засіб навчання, використовує аудіо -, відеотехніку, інтернет та супутникові канали зв'язку.Дистанційне навчання — сукупність технологій, які забезпечують доставку учнем основного обсягу досліджуваного матеріалу, ефективний взаємозв'язок учнів і викладачів під час навчання, надання студентам привілегії самостійно працювати з освоєнням нового матеріалу.Дистанційне навчання займає все більше місця в осучасненні системи освіти . Одним з найстаріших університетів дистанційного навчання є University of South Africa, який розпочав проводити курси з 1946. Найвеличнішим університетом дистанційного навчання є британський Відкритий університет, відкритий у 1969 році. Трохи пізніше (1974) в Німеччині був створений FernUniversität in Hagen. Зараз вони є провідними та найспішнішими університетами у світі . 1984 р. США — Національний технологічний університет (програми з інженерних спеціальностей) .Інші зарубіжні організації з програмами дистанційного навчання-Відкритий університет Хаген (Німеччина), INTEC-коледж Кейптауна (ПАР), Іспанський національний університет дистанційного навчання, Відкрита школа бізнесу Британського відкритого університету, Австралійська територіальна інформаційна мережа. Навчання здійснюється як у складі навчальної групи, так і індивідуально. У процесі навчання студент вивчає різні дисципліни - в кількості і обсязі встановленому Державним освітнім стандартом та навчальним планом навчального закладу. Вивчення відбувається самостійно - за допомогою електронних курсів дистанційного навчання, розміщених на Навчальному сервері, спільно з тьютором, який проводить консультації та керує процесом навчання. Електронний курс дистанційного навчання - це структурована сукупність тексту, ілюстративного та медійного матеріалу, об'єднана розгорнутою гипертекстовым апаратом і обладнана інтерактивними сервісами, такими як тести, контрольні питання та ін). Метою електронного курсу є полегшити процес самостійного вивчення дисципліни і підготувати студента до ефективного спілкування з тьютором. Тьюторская підтримка процесу навчання полягає в управлінні процесом навчання студента з дисципліни, консультуванні, організації та проведенні поточних і підсумкових атестаційних заходів, контроль навчальної діяльності та оцінки знань студента (поточної і підсумкової).Тьютор взаємодіє зі студентом, використовуючи засоби Інтернет. У письмовій формі тьютор дає роз'яснення студенту за змістом досліджуваного курсу і відповідає на його питання. У процесі навчання тьютор ініціює різноманітні навчальні і контрольні заходи, такі як поточне, рубіжне та підсумкове тестування, колективні електронні дискусії, виконання письмових робіт і т. п. Для відповіді на виникаючі питання тьютор щодня перевіряє записи в спеціальному навчальному форумі, і в разі наявності питань від студентів, що стосуються суті досліджуваної дисципліни, у письмовій формі відповідає на них. Для здійснення оцінки знань студента тьютор вивчає результати проходження студентом контрольних заходів, і, згідно з бально-рейтинговою системою оцінки знань виставляє студенту підсумкову оцінку за дисципліну. Адміністративна підтримка навчання полягає в загальному управлінні процесом навчання студента - зарахування та відрахування, переведення на наступний курс і семестр і т. п. Вирішення всіх організаційних питань здійснюється адміністратором навчального процесу (адміністратором системи дистанційного навчання). Технічна підтримка процесу навчання полягає у наданні студенту консультацій з встановлення та налаштування програмного забезпечення, необхідного для правильного функціонування процесу дистанційного навчання і здійснюється технічним персоналом Центру. Студент завжди може переконатися в працездатності системи в цілому і належної налаштування свого комп'ютера, попрацювавши у спеціально організованому демонстраційному режимі.
Література:
1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
2. Єдині вимоги до публікацій науково-методичного та навчально-методичного характеру. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2005. – 35 с.
3. Использование проекционной техники в учебном процессе: Подготовлено по материалам компании ЗМ. – Киев, 2002.

GoogleUser-
51
Новачок
Posts: 21
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 12, 2020, 19:50

Шановний авторе! Прошу уточнень щодо того, хто і коли вперше застосував поняття "дистанційне навчання".

Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 12, 2020, 22:01

З радістю відповім вам на ваше питання. Історично дистанційне навчання скоріш за все у 1840 році, коли Ісаак Пітман запропонував навчання через поштовий зв'язок для студентів Англії.У 1856 році Чарльз Тюссе та Густав Лангеншейдт розпочали викладання мови заочною формою у Німеччині. Учні поштою отримували навчальні матеріали, листувалися з педагогами та здавали іспити довіреній особі або підтверджували рівень здобутої освіти у вигляді наукової роботи.

GoogleUser-
46
Новачок
Posts: 14
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 12, 2020, 22:54

Шановний авторе! На Вашу думку, дистанційне навчання є ефективним засобом навчання чи ні?

Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 12, 2020, 23:17

Quote from GoogleUser46 on April 12, 2020, 22:54
Шановний авторе! На Вашу думку, дистанційне навчання є ефективним засобом навчання чи ні?

Відверто, кажучи я не вважаю дистанційне навчання ефективним. Справа у тому, що коли ніхто не обмежує тебе у діях ти починаєш, відверто кажучи, лінуватися, ти просто копіюєш інформацію і все. Ти не вивчаеш нічого нового, тому що відчуваєшь свободу дій і таким чином не отримуєш ніяких нових знань.

GoogleUser-
53
Новачок
Posts: 8
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 13, 2020, 11:37

Quote from Sveta Rymbaluyk on April 12, 2020, 23:17

Quote from GoogleUser46 on April 12, 2020, 22:54
Шановний авторе! На Вашу думку, дистанційне навчання є ефективним засобом навчання чи ні?

Відверто, кажучи я не вважаю дистанційне навчання ефективним. Справа у тому, що коли ніхто не обмежує тебе у діях ти починаєш, відверто кажучи, лінуватися, ти просто копіюєш інформацію і все. Ти не вивчаеш нічого нового, тому що відчуваєшь свободу дій і таким чином не отримуєш ніяких нових знань.

Шановний авторе! Я можу посперечатися з Вами, адже ефективність навчання залежить насамперед не від способу навчання, а скоріше від самої особоистості, від рівня її самодисципліни та здатності постійно працювати над собою. То чи не думаєте Ви, що дистанційне навчання може бути неефективним лише в тому разі, коли ми маємо на увазі недобросовісних учнів?

-29
Новачок
Posts: 11
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 13, 2020, 13:36

Шановний авторе! На Вашу думку як контролювати та заохочувати учнів на дистанційному навчанні?

Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 13, 2020, 13:57

Quote from GoogleUser53 on April 13, 2020, 11:37

Quote from Sveta Rymbaluyk on April 12, 2020, 23:17

Quote from GoogleUser46 on April 12, 2020, 22:54
Шановний авторе! На Вашу думку, дистанційне навчання є ефективним засобом навчання чи ні?

Відверто, кажучи я не вважаю дистанційне навчання ефективним. Справа у тому, що коли ніхто не обмежує тебе у діях ти починаєш, відверто кажучи, лінуватися, ти просто копіюєш інформацію і все. Ти не вивчаеш нічого нового, тому що відчуваєшь свободу дій і таким чином не отримуєш ніяких нових знань.

Шановний авторе! Я можу посперечатися з Вами, адже ефективність навчання залежить насамперед не від способу навчання, а скоріше від самої особоистості, від рівня її самодисципліни та здатності постійно працювати над собою. То чи не думаєте Ви, що дистанційне навчання може бути неефективним лише в тому разі, коли ми маємо на увазі недобросовісних учнів?

Я можу стверджувати що це стосується і недобросовісних учнів також, але це не змінює моєї думки. Для мене дистанційне навчання це не ефективно, тому що ніхто не оцінює рівень зросту умінь, знань та навичок, а об'єктивно оцінювати самі себе ми не можемо.

Sveta-
Rymbaluyk
Новачок
Posts: 13
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 13, 2020, 14:05

Quote from -29 on April 13, 2020, 13:36
Шановний авторе! На Вашу думку як контролювати та заохочувати учнів на дистанційному навчанні?

Мотивація повинна виходити з самої дитини, тому що найстійкіший ефект має внутрішня мотивація, усвідомлене і радісне прагнення до знань, як до джерела нескінченного розвитку, самореалізації, пошуку і досягнення супутнього успіху. Таку мотивацію можна назвати когнітивної мотивацією. Коли учень виконує роботу не через страх і не для того, щоб виділитися з ряду однолітків або отримати винагороду, а для того, щоб отримати знання. Стати розумнішими, розширити свої горизонти, піднятися в своєму особистісному розвитку. У цьому їй має допомгати вчитель, давати цікаві факти та знання , а також тут є дуже важливий аспект який називається зворотній зв'язок. Учні повинні усвідомлювати що їхня думка є почутою, вони повині чути коментарі аби вдосконалювати свої знаня, уміння та навички

GoogleUser-
51
Новачок
Posts: 21
Post Re: Дистанційне Навчання
on: April 13, 2020, 14:08

Quote from Sveta Rymbaluyk on April 13, 2020, 13:57

Quote from GoogleUser53 on April 13, 2020, 11:37

Quote from Sveta Rymbaluyk on April 12, 2020, 23:17

Quote from GoogleUser46 on April 12, 2020, 22:54
Шановний авторе! На Вашу думку, дистанційне навчання є ефективним засобом навчання чи ні?

Відверто, кажучи я не вважаю дистанційне навчання ефективним. Справа у тому, що коли ніхто не обмежує тебе у діях ти починаєш, відверто кажучи, лінуватися, ти просто копіюєш інформацію і все. Ти не вивчаеш нічого нового, тому що відчуваєшь свободу дій і таким чином не отримуєш ніяких нових знань.

Шановний авторе! Я можу посперечатися з Вами, адже ефективність навчання залежить насамперед не від способу навчання, а скоріше від самої особоистості, від рівня її самодисципліни та здатності постійно працювати над собою. То чи не думаєте Ви, що дистанційне навчання може бути неефективним лише в тому разі, коли ми маємо на увазі недобросовісних учнів?

Я можу стверджувати що це стосується і недобросовісних учнів також, але це не змінює моєї думки. Для мене дистанційне навчання це не ефективно, тому що ніхто не оцінює рівень зросту умінь, знань та навичок, а об'єктивно оцінювати самі себе ми не можемо.

Шановний авторе! Я частково не погоджуюся з Вашими твердженнями. Справді, якщо учень не хоче навчатися взагалі, то він завжди буде уникати будь-якої можливості це робити, навіть так званої "дистанційки". Але ж існують певні категорії учнів, для яких дистанційна освіта - це єдиний вихід. Наприклад, діти, родини яких часто подорожують або не мешкають постійно в одному й тому самому місці; діти-спортсмени, майже весь час яких зайнятий тренуваннями, поїздками, змаганнями та діти-інваліди, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу. Як щодо них?

Pages: [1] 2


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.165 seconds.