СУЧАСНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ ВИВЧЕННЯ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Грицько Тетяна Віталіївна
Студентка 2 курсу 2 групи
Уманського педагогічного університету ім. Тичини
Основна мета даної роботи – докладніше розглянути інструменти (електронні засоби), які викладач може використовувати в своїй роботі для організації ефективної взаємодії з учнями в ході вивчення іноземної мови.
Їх можна розділити на кілька груп:
• письмові інструменти;
• інструменти для читання;
• інструменти для аудіювання та говоріння;
• віртуальні середовища навчання;
Докладно розглянемо кожну з груп.
Письмові інструменти навчання:
Blogger (www. Blogger.com) - це безкоштовний блог-інструмент для Google. Студенти можуть його використовувати в якості газети, писати оповідання та історії ( скечі), оцінювати аудиторні заняття, дискутувати з одногрупниками. Викладачі можуть також залишати свої коментарі в блогаг. Студенти можуть створювати спільноти, здійснювати рефлексію заняття.В кінці робота оцінюються за змістом і використанням мови. Студенти дуже мотивовані до створення блогів, роблять їх доступними і добре спроектованими.
WordPress (http://wordpress.com/) - ще один дуже популярний безкоштовний блог-інструмент,який забезпечує тими ж елементами, але більш кращої якості та візуального зображення. Версії WordPress завантажуються на один сервер і можуть використовуватися вузом. Можливо також використовувати додаткові опції для розширення можливостей.
Wikis (http: // pbworks. Com /) - це унікальний шлях забезпечення платформи для взаємодії та обміну інформацією. Wikis- це вебсайти, створені для груп студентів. Wikis дозволяють спільне виконання письмових вправ, де студенти можуть редагувати, аналізувати свою роботу і роботу одногрупників. Система Wikis створена таким чином, що викладач бачить, хто зі студентів зробив внесок в спільну роботу.
Навчальні інструменти для читання
Breakingnewsenglish.com (www.breakingnewsenglish.com/) - це корисний веб-сайт, що містить контент з читання та аудіювання. Весь матеріал поділено за темами, які оновлюються згідно з поточними програмами. Цей сайт містить плани занять із запропонованих тем, які завжди можуть бути адаптовані до використання викладачем на заняттях.
Навчальні інструменти для аудіювання та говоріння:
Listenaminute (http: //listenaminute.com/) - це ще одне джерело для читання та аудіювання, яке легко може пристосовуватися до будь-яких умов роботи.
ELLLO English (http: // elllo. Org /) - це величезна колекція монологів, діалогів, різноманітних носіїв даної мови, які легко використовуються при вивченні іноземної мови.
Vocaroo (http: // vocaroo. Com /) - це простий аудіо інструмент, який дозволяє записувати хвилинні аудіозаписи за допомогою одного натискання і ділитися ними по e-mail, в Wikis, використовувати у віртуальному навчальному середовищі або навіть завантажувати на свої комп'ютер.
Voxopop (www.voxopop. Com /) - це аудіоінструмент, який працює як дискусійний форум з використанням аудіозаписів. Викладачі або студенти можуть задати питання або визначити тему для обговорення, а учні додають усні відповіді, коментарі. Voxopop корисний для усної роботи, обговорення, мозкового штурму, висловлювання думок та ін.
Основні віртуальні середовища навчання іноземної мови:
Moodle (http: // moodle. Org /) - онлайн віртуальне навчальне середовище, яке вже використовується в багатьох вузах і надає різні можливості , в основному застосовується для письма і зворотнього зв'язку. Moodle включає в себе чати, форуми, які застосовуються і для оцінювання учнів. Викладачі також можуть створити онлайн контрольні питання, тести, які студенти використовують , щоб оцінити свої прогрес.
Джерела:
1. Губина Т.Н., Зубарева Е.В. Тенденции применения образовательных веб-сервисов учителем математики в общеобразовательнои школе // Информатика и образование. - 2015. № 9 (268). С. 59-61.
2. Копылова Н. А. Научной статья по специальности «Науки об образовании»// 2015. - 408с. - С. 78-82.
|