Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: 1 [2]
Author Topic: ТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИХ КЛАСІВ» ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ
GoogleUser-
72
Новачок
Posts: 12
Post Re: ТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИХ КЛАСІВ» ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ
on: March 23, 2021, 13:39

Quote from GoogleUser71 on March 21, 2021, 11:03
Пані Вероніко, так діти будуть почувати себе комфортніше, вивчаючи новий матеріал вдома, але чи не невелює це розвиток їх нервової системи, а саме стресостійкості, що є доволі важливим для життя?

Пані Ірино! Звичайно методика «перевернуті класи» не запроваджується зненацька. Перед її запровадженням вчитель оцінює клас, готовність дітей до цього, а також готує їх поступово використовуючи певні елементи «перевернутих класів» під час традиційного навчання. Важливим етапом при переході до даної методики є психологічна підготовка учнів: налаштування дітей, на те, що вони все зможуть, що вони талановиті, що часто в житті доведеться дізнаватися все самим; дітей необхідно підтримувати, щоб вони повірили в свої можливості. Вчитель повинен бути справжнім наставником, щоб учні не боялись запитувати його про незрозумілі речі. Дана підготовка дасть можливість уникнути стресу у дітей.

GoogleUser-
72
Новачок
Posts: 12
Post Re: ТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИХ КЛАСІВ» ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ
on: March 23, 2021, 14:02

Quote from GoogleUser66 on March 17, 2021, 12:52
Дякую Вам за інформацію! Ви обрали актуальну тему на сьогоднішній день. Тож, я маю запитання до Вас. Чи буде така діяльність корисною для здоров'я учнів?

Дякую за запитання, звичайно шкоди здоров'ю дітей завдає використання комп'ютерів саме у позашкільний час. Тому, необхідна ретельно спланована послідовність організаційних заходів із залученням самих дітей, їхніх батьків та суспільних інституцій. У цьому ражі гаджет стане джерелом розвитку дитини та прояву всіх її найкращих рис і не завдаватиме шкоди жодній із складових її здоров'я. Для того, щоб гаджети перетворились на дуже корисний інструмент, який полегшує життя, треба: розумно підійти до питань організації робочого місця; правильно добирати вид занять; зменшити час «спілкування» з цифровими носіями; приділяти час фізичній активності, комплексу спеціальних вправ для очей, постави, рук та ніг. В свою чергу вчитель, в кінці відео замість «До побачення!» може вставити певні нагадування: «Не забудь про фізкультхвилинку», «Відпочинь та зроби вправи для очей» і т.д.

GoogleUser-
75
Новачок
Posts: 8
Post Re: ТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИХ КЛАСІВ» ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ
on: March 23, 2021, 15:14

Шановий авторе! Чи буде такий тип навчання корисним для дітей, яким важко опановувати новий матеріал самостійно?

GoogleUser-
72
Новачок
Posts: 12
Post Re: ТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИХ КЛАСІВ» ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ
on: March 23, 2021, 17:19

Quote from GoogleUser75 on March 23, 2021, 15:14
Шановий авторе! Чи буде такий тип навчання корисним для дітей, яким важко опановувати новий матеріал самостійно?

Дякую за запитання! Хочу пояснити, що для тих учнів яким важко опановувати самостійно новий матеріал можна запропонувати груповий перевернутий клас (The Group-Based Flipped Classroom). Ця модель спонукає учнів вчитися один в одного, пояснювати однокласникам відповіді, ефективні способи отримання інформації, проведення наукового дослідження тощо. Перед уроком діти мають за власним бажанням або за рекомендацією вчителя об’єднатися в групи, ознайомитися з відповідними матеріалами. А на уроці працювати разом над певною науковою проблемою. Зазвичай об'єднувати можна слабших учнів з сильнішими, які будуть допомагати у вивченні нового матеріалу.

Pages: 1 [2]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.152 seconds.