Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1] 2
Author Topic: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
Olga-
Podobyedov-
a
Новачок
Posts: 12
Post Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:01

З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, з’явилась потреба у використанні ресурсно-орієнтованого навчання, тобто такий комплекс методів, який би фокусувався не лише на розвитку та набутті навичок і звичок, але і на відпрацюванні здібностей за допомогою освітніх інформаційних технологій. Особливо їх використання корисне на уроках англійської мови, під час іншомовної підготовки. Проблему використання Web-квестів на уроках англійської мови досліджувало багато вчених, серед них: О. Г. Полякова [1, c. 32], Ю. С. Яценко [1, c. 32], Р. С. Гуревич [1, c. 32], М. Ю. Кадемія [1, c. 32], А. А. Миролюбова [1, c. 32] та інші. Метою статті є розкриття особливостей використання Web-квестів на уроках англійської мови не лише допомагає учням краще усвідомити мовні явища, сформувати лінгвістичні здібності чи створити комунікативні ситуації, а і підвищує творчий потенціал, розширює світогляд та сприяє розвитку критичного мислення.
Web-квест – це проблемне завдання з елементами гри, яке передбачає запити в різних пошукових системах, отримання необхідної кількості ін-формації, її опрацювання, аналіз, систематизацію та подальше представ-лення. Тобто ця технологія має на меті організувати дослідницьку діяльність учнів, ціллю якої є створення нового продукту. В той самий час роль вчителя, як основного джерела знань послаблюється, а діяльність учнів активізується. Таким чином, вони стають рівноправними учасниками навчального процесу та разом з учителем рівномірно розподіляють відповідальність за його процес та результати. Необхідно відзначити, що технологія Web-квестів дає змогу учням працювати у групах, розвивати лідерські якості та вчить здоровій конкуренції.
Дуже важливо відрізняти технологію Web-квестів від звичайного пошуку інформації в Інтернеті. Тому перша особливість, яка описує Web-квест це наявність проблеми, яку учні мають вирішити. По-друге, ця тех-нологія передбачає роботу в групах, при чому кожен з учасників квесту має свою особливу роль та виконує свою функцію заради внеску у загальне виконання завдання. І остання характеристика Web-квесту – це вирішення та розв’язання проблеми шляхом дискусії між учасниками групи та досягнення спільних компромісів.
Вперше цю технологію було використано відносно недавно – у 1995 році [3]. Берні Додж, а також його однодумець Томас Марч, які працювали викладачами університету Сан-Дієго, представили Web-квести на розгляд педагогам з усього світу. А на сьогоднішній день вчителі іноземних мов намагаються широко використовувати їх у своїй педагогічній практиці для ефективного навчання англійської мови.
Варто зауважити, що технологія Web-квестів орієнтується на формування цілісної системи універсальних умінь та навичок, а також на отримання безцінного досвіду самостійної роботи та відповідальності, що є невід’ємною частиною механізму залучення учнів у практичну діяльність, яка сприяє розвитку їх як і інформаційної, так і комунікаційної компетенції.
Згідно з класифікацією Берні Доджа [3], Web-квести можна поділити на короткострокові та довгострокові. Говорячи про перший вид Web-квестів, слід зауважити, що вони передбачені для використання на одному, максимум трьох уроках. Їх метою є отримання знань та їх використання у навчальному процесі. В результаті учень розвиває навички опрацювання та систематизування достатньої кількості інформації у рамках нетривалої за часом програми.
Що ж до довгострокових Web-квестів, то вони зазвичай передбачені для застосування на строк від одного тижня до місяця. Після роботи з ними школярі здатні опрацьовувати та аналізувати певний матеріал, підлаштовувати та перетворювати його і нарешті використовувати для створення власної Web-сторінки.
Загалом Web-квест являє собою в певній мірі презентацію, що включає декілька етапів. Перший етап - вступ, у якому формулюється тема, ситуація та проблема, представлена у формі легенди, цікавої історії. Також цей етап передбачає розподіл ролей між учнями. Другий етап містить в собі визначення змісту задачі, під час якого формулюються конкретні, точні та зрозумілі завдання для того, аби учні знали, яку саме інформацію шукати. В наступному етапі їм пропонується список джерел, який допоможе при вирішенні проблеми. Після цього настає найважливіший етап всього Web-квесту – виконання завдання. Він передбачає опис процедури роботи, надання необхідних порад для досягнення хороших результатів. Саме на цій стадії в учнів найбільше розвивається критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати явища та абстрактно мислити. Презентація результатів – ще один етап у проведенні Web-квестів, який проводиться у мережі Інтернет або в будь-якій іншій формі. Це може бути постер, газета, анімація чи презентація. Наступною відповідальною роботою є контроль та оцінка роботи учнів. Вони повинні заздалегідь бути ознайомленими з крите-ріями оцінювання. І останнім елементом проведення технології Web-квестів є висновки, тобто підсумки дітей щодо того, який досвід і знання вони отримали у результаті участі у квесті та виконанні доручень.
Загалом тематика Web-квестів на уроках англійської мови може бути досить різноманітною. Тож давайте розглянемо деякі види завдань, які виділяє Берні Додж для Web-квестів [2, с. 239-240]. Перший вид – це переказ, що демонструє розуміння учнів теми на основі відбору, опрацювання та подання відомостей з різних джерел. Другий – компіляційні завдання, тобто відбір інформації та представлення цих самих даних у єдиному новому форматі. Третій вид завдань має дуже цікаву назву – журналістське розслідування, коли зібрані показники та факти представляються у формі репортажу чи інтерв’ю. Наступний вид роботи – це творчий квест. Тут мається на увазі створення нового продукту у форматі картини, гри, п’єси, презентації чи пісні. Існують також Web-квести з орієнтацією на самопізнання. Прикладом такого завдання може бути Web-квест під назвою “Who will I be when I graduate from the university?”, який спрямований на вивчення студентами ресурсів, безпосередньо пов’язаних з їх майбутньою кар’єрою. Що ж до аналітичного Web-квесту, то такий тип завдань дає основу для отримання учнями знань в умовах, за яких вони повинні уважно вивчити одну або кілька речей і знайти в них подібності та відмінності, а також віднайти прихований сенс цих подібностей або відмінностей, зрозуміти зв’язок причини та наслідку і обговорити їх значення. Наприклад, темою та-кого квесту може стати “Ukrainians and Englishmen – two nations”, під час якого учні мають порівняти культури двох народів та поміркувати про те, що ці відмінності та спільні риси означають, які їхні причини і наслідки. Завдання-загадки – ще один вид Web-квесту, в основі якого, як можна здогадатись із назви квесту, лежить будь-яка головоломка, яку неможливо розгадати просто за допомогою пошуку в Інтернеті, а лише за допомогою висновків, які робляться на основі суперечливих фактів. Web-квести з вирішення спірних проблем пропонують пошук і представлення різних, протилежних думок на одну і ту ж проблему і спробу знайти спільне рішення. Варто згадати і про переконуючі Web-квести, що мають за мету створення продукту, здатного переконати когось у чомусь. Існують ще також такі види завдань як: оцінювальні та наукові квести.
Отже, як бачимо, методика використання Web-квестів на уроках англій-ської мови інтенсифікує навчальний процес. Було б доречно також відмітити, що їх застосування дозволяє також користуватися великою кількістю актуальної автентичної інформації та без сумніву дає можливість ефективно вивчати новий мовний матеріал та мотивує застосувати знання на практиці. Більш того, за допомогою Web-квестів розвивається критичне мислення, комунікативна компетенція та тренуються розумові здібності. Це хороша база для учнів відчути себе дослідниками та робити перші незначні, але такі важливі кроки у науково-дослідницькій роботі. А це у свою чергу допомагає їм стати самостійними особистостями, які вміють працювати у колективі, приймати до уваги чужу думку та знаходити спільний консенсус.

GoogleUser-
12
Новачок
Posts: 13
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:08

Прочитавши дану статтю, хочеться висловити подяку автору за досить цікавий дібраний матеріал. Зауважень до роботи немає. Я впевнена,що буду використовувати Web-квести у своїй майбутній професії, адже це дійсно корисно досліджувати шляхи мотивації учнів та розвитку їхньої комунікативної компетентності.

Olga-
Podobyedov-
a
Новачок
Posts: 12
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:22

Цитата GoogleUser12 May 3, 2018, 16:08
Прочитавши дану статтю, хочеться висловити подяку автору за досить цікавий дібраний матеріал. Зауважень до роботи немає. Я впевнена,що буду використовувати Web-квести у своїй майбутній професії, адже це дійсно корисно досліджувати шляхи мотивації учнів та розвитку їхньої комунікативної компетентності.

Дуже дякую за залишений відгук. Сподіваюсь, що дана стаття допоможе Вам у подальшій роботі з такою цікавою технологією як Web-квести.

GoogleUser-
13
Новачок
Posts: 9
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:28

Дана робота відображає резельтати грунтовної та кропіткої праці науковця. Висловлюю вдячність за цікавий та доступно розкритий матеріал.

KS_ PRIDE
Новачок
Posts: 12
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:36

Стаття зацікавила мене ще з анотації. Співпрацюючи з інформаційними технологія вчителю важливо вміти користуватися таким видом діяльності. Інформація послідовно та доцільно представлена в статті. Рекомендую зауважити комп'ютерну грамотність в кількох реченнях.

Alex-
Reient
Новачок
Posts: 10
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:40

Мені сподобалась робота. Вона є кореспондентна тематиці конференції. В роботі вказано актуальність, а також подано результати дослідження.

Maryna-
Goncharova
Новачок
Posts: 9
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:48

Дослідження складається зі вступу, розділів, висновків, додатків. На початку статті автор указує на стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій... Автор аналізує наявні джерела з цієї проблеми. Ідея автора досить оригінальна.

olga-vlady-
chyna
Новачок
Posts: 10
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 16:52

Дана робота є надзвичайно актуальною, оскільки тут описаний один з досить ефективних засобів покращення вивчення англійської мови. Прочитавши дану роботу, можна зробити висновок, що автор провів корпітку роботу над даною статтею і має своє власне бачення даної теми. Стаття є цікавою та зрозумілою. Тому мені хочеться висловити вдячнісь автору даної статті!

Olga-
Podobyedov-
a
Новачок
Posts: 12
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 20:50

Цитата GoogleUser13 May 3, 2018, 16:28
Дана робота відображає резельтати грунтовної та кропіткої праці науковця. Висловлюю вдячність за цікавий та доступно розкритий матеріал.

Дуже дякую за позитивний відгук про мою роботу.

Olga-
Podobyedov-
a
Новачок
Posts: 12
Post Ответ на: Використання Web-квестів на уроках англійської мови
on: May 3, 2018, 20:53

Цитата KS_ PRIDE May 3, 2018, 16:36
Стаття зацікавила мене ще з анотації. Співпрацюючи з інформаційними технологія вчителю важливо вміти користуватися таким видом діяльності. Інформація послідовно та доцільно представлена в статті. Рекомендую зауважити комп'ютерну грамотність в кількох реченнях.

Я дуже рада, що Вас зацікавила дана стаття. Дякую за залишений відгук. Неодмінно зверну увагу на вказані помилки.

Pages: [1] 2


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.164 seconds.