Дата зміни інформації:

РОЗРОБКА АНІМАЦІЇ РОБОТИ ЖОРСТКОГО ДИСКУ ЗАСОБАМИ ADOBE ANIMATE

РОЗРОБКА АНІМАЦІЇ РОБОТИ ЖОРСТКОГО ДИСКУ ЗАСОБАМИ ADOBE ANIMATE

Автор: Строкова Марина, 23 група

Науковий керівник: Ткачук Г.В., доцент кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат педагогічних наук, доцент.

Опис дослідження:

Програма Adobe Animate має широку функціональність та дає змогу створювати різноманітні анімаційні об’єкти, що рухаються в межах вікна анімації. Це може бути як проста анімація, так і складна, що залежить від рівня складності самого явища, що моделюється. Метою нашої статті є дослідження інструментарію програми Adobe Animate для моделювання роботи жорсткого диску.

Для цього ми розглядаємо спочатку принцип роботи жорсткого диску, а вже потім, на основі власних уявлень та міркувань, проектуємо анімацію у програмі. Отже, розглянемо принцип роботи жорсткого диску.

Роботу жорсткого диску можна уявити згадуючи принцип роботи таких старих пристроїв як касети у магнітофоні або грамофону. Тільки у цьому випадку головка записує інформацію з жорсткого диску. Головка намагнічує металеві частинки, змушуючи їх вибудовуватися для подання нулів і одиниць двійкових чисел.

Розглянемо розробку анімації роботи жорсткого диску у програмі Adobe Animate (рис.1).

Етапи створення анімації:

  1. За допомогою інструмента «Овал» створюємо диск.
  2. Для більшої реалістичності диску надаємо його фонові градієнт та білу дужку на сам диск, що імітує відблиск світла. Саме ця дужка створює імітацію руху диску.
  3. На іншому шарі за допомогою кривих ліній та заливки створено основу жорсткого диску та коромисло.
  4. Для додавання анімації обертання диску ми перетворили його в символ, потім на часовій шкалі розмістили ключові кадри і змінювали його положення на кожному ключовому кадрі.
  5. В нижній частині ми створили доріжку, на який ведеться запис даних та голівку. Ці елементи подані ніби як під мікроскопом у збільшеному вигляді. Щоб бачити як записується інформація на диск, ми розмістили на доріжці стрілки. Доріжку та стрілки ми зробили одним символом. Щоб вони рухались на часовій шкалі ми створили три ключових кадри: на початку, всередині та вкінці. В цих кадрах змінювали положення нашого символу доріжки зі стрілками.

Рис.1. Готова анімація роботи жорсткого диску

Реалізація анімації