Дата зміни інформації:

Сич М. В. “ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ”

II курс, факультет початкової освіти

Колмакова В. О., старший викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Впровадження ІКТ у освітній процес дозволяє: підвищувати мотивацію навчальної діяльності, активізувати пізнавальні інтереси учнів під час вивчення та закріплення матеріалу, розвивати пам’ять та творчі здібності.

Застосування комп’ютера на уроках математики у початкових класах має на меті формувати здатність логічного міркування, уміння виділяти властивості предметів і явищ навколишнього світу, розвивати просторову уяву тощо.

Учні молодших класів удосконалюють свої знання з предмету у цікавій, динамічній, ігровій формі, розвивають логічне мислення, спостережливість.

Вчитель продуктивно керує навчально-пізнавальною діяльністю учнів, контролює рівень засвоєння програмного матеріалу засобами контролю у вигляді тестів, контрольних питань для оцінювання рівня теоретичної підготовки, контрольні завдання для оцінювання практичних вмінь та інші інструменти для самооцінювання та рефлексії. Вносить корективи в процес викладання, організовує самостійну роботу учнів, виявляє недостатньо засвоєний учнями матеріал при цьому враховує особливості учнів і класу

Комп’ютерна підтримка навчального процесу на уроках математики дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Ветрова І.Г Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів i його вплив на формування їхньої психіки/ І.Г. Ветрова, В.А. Вербуненко// Комп’ютер у школі та ciм’ї.- 2001.-№2. – С.22-25.