II курс, факультет початкової освіти
Колмакова В. О., старший викладач
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Впровадження ІКТ у освітній процес дозволяє: підвищувати мотивацію навчальної діяльності, активізувати пізнавальні інтереси учнів під час вивчення та закріплення матеріалу, розвивати пам’ять та творчі здібності.
Застосування комп’ютера на уроках математики у початкових класах має на меті формувати здатність логічного міркування, уміння виділяти властивості предметів і явищ навколишнього світу, розвивати просторову уяву тощо.
Учні молодших класів удосконалюють свої знання з предмету у цікавій, динамічній, ігровій формі, розвивають логічне мислення, спостережливість.
Вчитель продуктивно керує навчально-пізнавальною діяльністю учнів, контролює рівень засвоєння програмного матеріалу засобами контролю у вигляді тестів, контрольних питань для оцінювання рівня теоретичної підготовки, контрольні завдання для оцінювання практичних вмінь та інші інструменти для самооцінювання та рефлексії. Вносить корективи в процес викладання, організовує самостійну роботу учнів, виявляє недостатньо засвоєний учнями матеріал при цьому враховує особливості учнів і класу
Комп’ютерна підтримка навчального процесу на уроках математики дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
- Ветрова І.Г Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів i його вплив на формування їхньої психіки/ І.Г. Ветрова, В.А. Вербуненко// Комп’ютер у школі та ciм’ї.- 2001.-№2. – С.22-25.