Дата зміни інформації:

БОЯРКО І.В. “ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ШКОЛІ”

ІІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Паршукова Л.М.

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

В наш час комп’ютери відіграють важливу роль в нашому житті.Людство активно використовує вже не тільки настільні комп’ютери та ноутбуки, а також телефони та планшети. Кожен з нас просто не уявляє, як прожити день без свого телефону або комп’ютера.Тому, на уроці по можливості можна більше використовувати комп’ютери або телефони для закріплення навичок, або для засвоєння нових знань. В цьому випадку вчителеві можуть допомогти хмарні технології, яких в наш час з кожним роком все більше і можливостей, які може використовувати викладач більше.

Хмарні технології — це технологія, яка надає користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса. Концепція «хмарних обчислень» полягає в наданні користувачам віддаленого доступу до послуг, додатків та обчислювальних ресурсів за допомогою Інтернету. Хмарні обчисленняу великій мірі використовується в школі, для надання школярам доступу до мережевих ресурсів, розміщених на сайтах. Учніможутьзмінювати свій розділ, але не маючи доступу до інших сторінок. З одного боку, це дає можливість вчителю контролювати інформацію, що відправляє на оцінення учень, а з іншого – розвиває відповідальністьі самостійність учнів. Права адміністратора сайту має лише класний керівник та ініціативна група батьків. Окрім цього, учнів не відволікає реклама, яка переважно не пов’язана з уроком і не прийнятна з погляду викладача.В навчальних закладах Українихмарні сервіси сприяють поширенню інформаційних технологій. Використання хмарних технологійвідповідає вимогам навчального процесу, дає змогу уникнути основні проблеми традиційних програмних додатків, спрощує функціонуваннята зменшує витрати на програмне забезпечення. Основними перевагами використання хмарних обчислень в навчальному процесі:

– всі дії, які виконують учні та перевірки виконаного відбувається online;

– економія коштів прикупівлі програмного забезпечення;

–відкритість освітнього середовища для вчителів і для учнів.

– економія простору на жорсткому диску;

–відсутність потреби в спеціалізованих приміщеннях;

Найпопулярнішіхмарні сервіси:

  • Microsoft SkyDrive
  • Mega
  • Dropbox
  • eDisk
  • Google Диск.

Для вчителя-предметника хмарні технології надають доступ до своїх документіві матеріалів будь коли і будь де, використовувати аудіо та відео файли напряму із всесвітньої павутини.

Отже, хмарні технології спричинили революцію в освіті та науці не тільки України, а й у всьому світі, хмарні сервіси спонукають вчителів та учнів до самовдосконалення і самоосвіти.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Хмарні технології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://oblakovosviti.blogspot.com.
  2. Хмарні технології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sites.google.com/site/mynka25/.