Дата зміни інформації:

МАЛИК О.В.”ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОГОЛІЙGOOGLEВ ОСВІТІ”

І курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Паршукова Л.М.

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

З кожним роком у все без винятку ввійдуть інноваційні технологічні процеси. Педагоги прагнуть застосовувати новітнє програмне надання з метою формування практичних та захоплюючих обставин викладання.

Сьогодні майже усі заклади загальної середньої освіти застосовують нові інформаційні технології з метою виконання урізноманітнення уроків з різних предметів, а не лише на інформатиці, де учень може застосовувати персональний комп’ютер, планшет або мобільний телефон, де підсумком фактичної діяльності учня має бути документ (або комп’ютерні дані), у якому він здійснив вправу. Даний документ педагог зобов’язаний проконтролювати, також дати оцінку точність зробленого завдання. Також тут постає питання: так як отримати допуск до робіт учнів?

GoogleClassroom – даний механізм об’єднуєGoogleDocs, GoogleDrive, а також Gmail, може допомогти формувати та зберігати вправу, ставити бали за роботу, пояснювати та формувати результативну взаємодію з учнями в режимі реального часу або у режимі дистанційного викладання.

Classroom дає можливість гарантовано швидкої інтеграції до GoogleDrive, надає практичний інтерфейс з метою формування та управління тренувальними курсами – це розкриває нові можливості у викладанні освітніх предметів, які потрібні вчителям.

Список головних особливостей GoogleClassroom:

  • комфортне доповнення;
  • колективне навчання;
  • розмежований аспект – ймовірність формувати персональні завдання з метою для будь-якого учня;
  • налагодження питань – ймовірність доповнювати терміни здачі, змінювати шкалу оцінок;
  • підготовча організація – ймовірність формувати чернетки записів та питань , або адаптувати дату та період їх механічної публікації;
  • налаштування цілі предмету – імовірність змінювати кольорове забарвлення тем за замовчуванням.
  • спостереження за виконанням завдань учнів – група формує для будь-якого напрямку GoogleКалендарта оновлює у ньому завдання та їх терміни.
  • переміщення оцінок – ймовірність поставити остаточні бали вGoogle Таблиці або CSV-документ, що можливо використовувати під інші додатки;
  • крім того Група доступна у мережі Інтернет та за допомогою додаткуGoogleКлас для Android таIos.[2]

Застосування мережі інтернет та хмарних технологій, у викладанні освітніх предметів надає можливість педагогу створювати спеціалізовані вміння учнів. Вчитель отримує можливість широко застосовувати інформаційні ноу-хау викладання, в якому є ресурси підготовки та передачі відомостей через персональний комп’ютер.

Застосовуючи хмарні сервіси, будь-який викладач здатний безпосередньо, без будь-якої підтримкиі в будь-якому місці, сформувати власну сторінку у мережі Інтернет, оприлюднити власні методичні дослідження уроків, замітки, проекти викладання, способи діяльності.

Ще є така цікава платформа як GoogleApps. Вона дає змогу формування поштової скриньки з допомогою текстового та голосового GoogleTalk та відеочату; діяльність з Google Календарем. GoogleDrive -сховище файлів; GoogleDocs – є приладом з метою формування паперів, таблиць, демонстрацій, конфігурацій також малюнків будь-якої складності.[1]

Підсумовуючи вищесказане можна сказати, що хмарні технології спричинили революцію в освіті та науці в усьому світі, хмарні сервіси спонукають вчителів та учнів до самовдосконалення і самоосвіти.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Хмарні технології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://oblakovosviti.blogspot.com.
  2. Хмарні технології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sites.google.com/site/mynka25/.