Дата зміни інформації:

ПОПЕРЕЧНА Н., ОСТАПЕНКО О. “МЕДІАОСВІТА ТА МАДІАГРАМОТНІСТЬ – НОВА ТЕХНОЛОГІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ”

II  курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Криворучко І.І.,викладач-стажист

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

 

Мобільне навчання дуже схоже на електронне та дистанційне, але відрізняється тим, що можна користуватися мобільними пристроями у зручний час. Пройти навчання можна будь-де, маючи при собі тільки персональний мобільний пристрій. Якщо говорити іншими словами, медіаосвіта зменшує обмеженість в учнів, студентів та в цілому всіх людей у процесі отримання та опрацювання навчальних матеріалів.

Можна зробити декілька різних визначень поняття «мобільна освіта». Отже:

  • Електронне навчання з використанням мобільних пристроїв, яке допомагає отримувати знання та навички.
  • Відноситься до використання портативних та мобільних пристроїв (кишенькові ноутбуки, телефони, ноутбуки, планшети) У навчальному процесі.
  • Саме така освіта дозволяє студентам стати більш продуктивними, спілкуючись, отримуючи та створюючи інформацію.
  • Можливість отримувати або надавати навчальну інформацію на персональні мобільні пристрої.
  • Оскільки студент під час розробки нових навчальних мобільних матеріалів припускає використання інноваційних підходів, це веде до змін у поведінці та менталітеті студента.

Коли викладач використовує можливості освітнього середовища, що реалізується за допомогою комплексу програмних засобів, він може саме так проводити навчальний процес:

  • Проводити консультації, семінарські заняття та заняття в режимі форуму або чату
  • Оцінювати учнів
  • Розробляти інтерактивні завдання та тести.
  • Змінювати зміст навчально-методичних комплексів.

Отже, можна зробити висновок, що з розширенням різних гаджетів з’являється все більше можливостей їх застосування в якості технічних засобів навчання, які відкривають великі перспективи мобільного навчання у вищих закладах освіти України. Навчальним закладам, які ще не використовують цей метод  навчання слід замислитися над впровадженням. Головними перевагами є свобода пересування учнів і доступність навчальних матеріалів будь-де. Після створення базової програмно-апаратної інфраструктури в навчанні можна використовувати сучасні цифрові матеріали та сервіси, які поліпшать спосіб викладання предметів.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: –http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/ handle/123456789/1471
  2. Бугайчук Костянтин Леонідович.Мобільне навчання: сутність та моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України / Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – №1 (2012).
  3. Семеріков С.О., Теплицький І.О., Шокалюк С.В. Нові засоби дистанційного навчання інформаційних технологій математичного призначення / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. С.О.Семеріков, І.О. Теплицький, С.В. Шокалюк. 2013. №17. С. 9-37.