Дата зміни інформації:

ЮРЧЕНКО Н.Ю., ПАРШУКОВА А.С. “ВИКОРИСТАННЯ CLASSROOMВ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СТУДЕНТІВ”

III курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Жмурко О.І., кандидат фізико-математичних наук, доцент

Уманський педагогічний університет

імені Павла Тичини

У сучасному світі все частіше піднімається питання про застосування інформаційних технологій в освіті, тому що з’являються нові методи викладання, нові технічні засоби. І сьогодні хочу Вас познайомити із безкоштовним веб-сервісом Classroom, який є корисним для студентів.

Google Classroom  – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає  створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з студентами в режимі реального часу. Основним елементом  Google Classroom є групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.

Основна мета даного сервісу прискорити процес поширення файлів між викладачами і студентами, але також його можна використовувати вчителями та учнями у школах.

Google Classroom об’єднує в собі: GoogleDrive для створення і обміну завданнями, Google Docs, SheetsandSlides для написання, Gmail для спілкування і GoogleCalendar для розкладу. Студенти можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди студент може подати роботу, яку оцінює викладач. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати оффлайн доступ до інформації.

Google Клас підтримує різні схеми оцінювання. Викладачі мають можливість додавати файли до завдання, які студенти можуть переглядати, редагувати або отримувати окремі копії. Студенти можуть створювати власні файли, а потім прикріплювати їх до завдання, якщо це не було зроблено викладачем. Викладачі мають можливість стежити за прогресом кожного студента у завданні, а також коментувати та редагувати хід роботи. Вказані завдання можуть бути оцінені викладачем і повернуті з коментарями, щоб дозволити студенту перевірити завдання, виправити помилки і відправити на повторне оцінювання. Після того як завдання оцінено, тільки викладач може редагувати його, якщо тільки викладач не поверне завдання в загальний доступ.  

Для продуктивної праці, завдання зберігаються та оцінюються в наборі програм Google, які дозволяють співпрацювати викладачу із студентом, чи студенту із студентом. Замість обміну документами між студентом та викладачем безпосередньо, файли розміщуються на Google диску студента, а потім передаються для оцінки. Викладачі можуть обрати файл, який потім можна розглядати як шаблон, для того, щоб кожен студент міг відредагувати свою власну копію, а потім повертати його назад для оцінки, замість того, щоб кожен студент переглядав, копіював або редагувати один і той самий документ. Студенти також можуть приєднати додаткові документи із свого Google диску до завдання.

Отже, Classroom є чудовим сервісом для навчання, який дає змогу отримати інформація легко та доступно від викладача, та старанно підготуватися студенту до пари.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Google «Класс» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://classroom.google.com
  2. Google Classroom[Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Classroom
  3. Google Classroom – онлайн клас для ефективногонавчання[Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.airo.com.ua/google-classroom-onlayn-klass-dlya-efektivnogo-navchannya/