Дата зміни інформації:

АЛГОРИТМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ДО ОНЛАЙН-УРОКІВ ВЧИТЕЛІВ З БАЗОВИМ РІВНЕМ ВОЛОДІННЯ СУЧАСНИМИ ОСВІТНІМИ ПЛАТФОРМАМИ

ОГІБОВСЬКИЙ С.В.

студент 4 курсу, факультет інформатики

Науковий керівник: Малежик П.М.

кандидат фізико-математичних наук

Національний педагогічний університет

імені М.П. Драгоманова

З початку карантину питання дистанційного навчання дуже тісно ввійшли в життя всіх вчителів. Деякі не змогли впоратись з таким навантаження та звільнились, але серед тих що залишилися, був доволі великий відсоток людей добре володіючих комп’ютером. Для них знайомство з такими сервісами як ZOOM або Google Meet стали непростими. Вони не звикли вчити дітей, які знаходяться не на відстані витягнутої руки і можуть робити все, що їм заманеться. Найголовнішим серед цього стало те що вони не можуть на повну «потужність своїх сил» давати знання як раніше.

Згадаємо як все почалось: коли почався карантин у 2020 році всі навчальні заклади були зачинені і всі діти були переведені на дистанційне навчання. У більшості шкіл або ЗВО не було підготовленого плану, як вчителям викладати дітям свої предмети засобами дистанційних технологій. Протягом місяця були обрані різні сервіси, наприклад, ZOOM, Google meet, Discord, Microsoft team, FaceTime чи якісь інші. Для великої кількості вчителів було проблемою проводити заняття у себе дома, з тих чи інших причин. З послабленням карантину вони відвідували школи та проводили звідти уроки, з допомогою, наприклад вчителя інформатики чи іншого, добре обізнаного фахівця з ІТ. Це було все ще важко, і вчителі мали невеликі пізнання з дистанційних технологій навчання.

Влітку було запущено запустила проект «Єдина школа», який працює не дуже добре і до сьогоднішнього дня. На мою думку, програму зробили дуже складною для вчителів, які рідко працювали з комп’ютерами. З розвитком програма стала звісно краще, але вона все ще працює дуже повільно і має дуже малу кількість функцій. Наприклад, можна було б створити якусь легку версію програми, щоб всі вчителі могли просто почати користуватись нею.

А якщо зробити свою програму, якою могли користуватись з легкістю і вчителі всіх вікових груп  незалежно від їх рівня володіння комп’ютером? Таку програму можна створити, мені здається, досить легко, у вигляді мобільного або  веб-додатку, щоб він мав повний функціонал для вчителя.

Для початку треба зрозуміти що потрібно щоб в ньому було:

  1. Вбудована програма для спілкування з учнями або керівництвом, аналогом таких відомих програм як ZOOM, Meet чи інш.
  2. Додані додаткові можливості як: демонстрація екрану, електронна дошка, вбудований відеоплеєр, засіб для перегляду 3D-об’єктів, підключення створених раніше тестів чи контрольних робіт для учнів та багато іншого.
  3. Додавання в програму таких елементів як журнал, сторінка учня, розклад, програми, які можуть допомогти показати різні елементи уроку наживо, наприклад тестові чи контрольні роботи для виконання учнями.
  4. Створений і добре захищений сервер який зможе безперебійно і безпечно опрацьовувати данні.
  5. Додаток має працювати навіть на застарілих малопотужних пристроях.

Список використаних джерел

  1. URL:https://cedos.org.ua/researches/koronavirus-ta-osvita-analiz-problem-i-naslidkiv-pandemii/
  2. URL:https://eschool-ua.com/#/