Дата зміни інформації:

ІНТЕРНЕТ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ СИНХРОННОГО ТА АСИНХРОННОГО ОНЛАЙН НАВЧАННЯ

КРАВЕЦЬ О.П.

студентка 2 курсу, факультету іноземних мов

Науковий керівник: Бондаренко Т.В.

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики і ІКТ

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Весь світ сьогодні ствоює умови, для того, щоб працювати по-іншому. Через останні події кількох років виникла необхідність у нових засобах для освіти, щоб мати змогу здобувати знання і онлайн. Тому організація освітньої діяльності потребувала адаптації, щоб заклади  продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і дистанційно. Завдяки цьому виникло безліч інтернет- платформ, які роблять співпрацю вчителів та учнів простішою та кращою.

Дистанційне навчання ділиться на два види: синхронне і асинхронне. Синхронне навчання – це освітня діяльність, яка здійснюється за допомогою засобів зв’язку в реальному часі. Наприклад: відео та аудіозв’язок, спілкування в чаті. Асинхронне навчання проходить через електронне листування, записані заздалегідь відео-уроки, блоги, чати, тощо. Актуальність застосування платформ в мережі для синхронного та асинхронного навчання не викликає сумніву, тож перелічимо найбільш поширені, на які варто звернути увагу.

Cучасні вчителі та учні мають можливість використовувати такі додатки для онлайн навчання:

– Платформа Moodle;

– Платформа Google Classroom;

– Zoom;

– ClassDojo;

– Classtime;

– LearningApps.org;

– платформи  Prometheus, EdEra.

Це тільки незначна частина ресурсів, які можуть використовуватися для повноцінного навчання. Є ще безліч, якими можна користуватися додатково. Це дошки Padlet, Jamboard, Miro, Flipgrid, сервіси миттєвих опитувань Kahoot, Mentimeter, Polleverywhere, Survey Monkey, онлайн робочі зошити Liveworksheets, Wizer, тощо.

Отже, щодня з’являються нові причини, щоб певний час навчатися дистанційно. На щастя, для цього є безліч різноманітних зручних ресурсів, і кожен може використовувати найбільш підходящий для себе. Як вказано вище, платформ величезна кількість, кожна з яких має свій інтерфейс та можливості. Але тепер виникає нова проблема – вміння педагогів працювати з ними. Тож дуже важливо також розвивати свої навички та обізнаність з інформаційно- комунікаційних технологій.