ВОЙВУЦЬКА Т.А.
студентка 2 курсу, факультету іноземних мов
Науковий керівник: Бондаренко Т.В.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Сучасні реалії XXI століття змушують науково-педагогічних представників адаптуватись до нових реалій, а питання дистанційної освіти усе більше виноситься на загал, стає наріжним каменем повноцінного навчального процесу на відстані. В умовах дистанційного навчання стрімко зросла роль різноманітних онлайн-платформ, що дають змогу студентам, учням і викладачам забезпечувати віддалене навчання.
Наразі, є цілий перелік програм і ресурсів,які можна використовувати в онлайн навчанні. Але з поміж них,найбільш розповсюдженою і ефективною виявилася онлайн-платформа від розробника Google – Classroom. Ця програма має свої переваги, а саме:
- безкоштовна для усіх користувачів;
- підтримує 38 різних мов, серед них є і українська;
- дозволяє викладачам/вчителям керувати безпосередньо навчанням;
- завантажувати навчальний матеріал;
- створювати інтерактивні завдання;
- проводити віртуальні зустрічі;
- оцінювати виконання домашніх робіт.
Окрім цього, Google Classroom – це програма, яка має інтуїтивний інтерфейс, зрозумілий у використанні. Все, що потрібно педагогу, це увійти вGoogle Classroom або в мобільний додаток, зареєструватися та створити віртуальний клас. До віртуального класу учасники можуть доєднатися за спільним кодом доступу, який створюєучитель. Програма дозволяє розподіляти завдання за датою, надсилати нотатки і підтримувати зворотній зв’язокз учасниками віртуального класу. Google Classroom маєнаступні переваги:
- можна легко переглянути виконані і невиконані завдання, виставлену оцінку;
- слідкувати за заняттям в режимі реального часу через віртуальний календар Google;
- переглядатирезультати і порівнювати їх;
- інформація та матеріал зберігаються у завданнях і їх можнаопрацювати пізніше.
Таким чином, онлайн платформа Google Classroom варта уваги освітян, які, недивлячись на труднощі продовжують навчатися і здобувати нові знання, уміння і навички. Можна впевненно вважати,що ми здобуваємо навчання в період розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, і повинні черпати знання і пристосовуватись до теперішнього життя незважаючи ні на що.