Дата зміни інформації:

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ BOOK CREATOR ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ З ІНФОРМАТИКИ

ПАРШУКОВА Л.М.

старший викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Сучасні технології спонукають вчителів до експериментів, дають багато можливостей для творчих експериментів, розробці цікавих підходів до актуалізації пізнавальної активності учнів. Існують інтернет-сервіси та додатки, здатні не відволікти, а навпаки – залучити до навчання. І Book Creator один із них. Це простий, стильний та ефективний інструмент для створення інтерактивних матеріалів, з допомогою яких можна зробити навчання цікавішим та додати в заняття творчості, а також збільшити рівень залученості дітей в освітній процес. Book Creator – частково безкоштовний сервіс, що дозволяє створити не більше 40 книг.

Для того, щоб розпочати роботу, спочатку необхідно зареєструватися. Оскільки програма  англомовна, то для роботи можна скористатися перекладачем, що вбудований у браузер. Але якщо мати хоча б елементарні знання мови, то інтерфейс сервісу досить простий та зрозумілий.

Відкриваємо головну сторінку програми за посиланням https://bookcreator.com/ та, після натиснення кнопки для реєстрації, переходимо на іншу сторінку, що пропонує варіанти:

-через QR-код;

-обліковий запис Google;

-обліковий запис Microsoft.

З огляду на те, хто реєструється, важливо не помилитися. Для вчителя -натиснути кнопку «Увійти як учитель», в іншому випадку – це учень.

Далі програма запропонує деякі уточнюючі питання: предмет, клас, заклад освіти тощо. Далі педагог має чітко вказати назву персональної віртуальної бібліотеки, наприклад «Методика навчання інформатики».

Відкривши сторінку сервісу створюємо нову книгу, а щоб це зробити обираємо кнопку «Нова книга», яка розміщена у правому верхньому куті. цікавих шаблонів для оформлення як титульної сторінки віртуальної книги, так і внутрішнього начиння (розміщення тексту, зображень, форматування тощо). Для автора-новачка, це досить зручно. В подальшому, можна змінити ці налаштування відповідно до персональних потреб, педагогічного дизайну та освітніх завдань. Вчитель може дати можливість учням редагувати книги, додавати до них коментарі. Як проєкт вони можуть створити власну книгу та мають можливість публікувати її у мережі.

Якщо Вчитель має на меті спільну роботу над віртуальною книгою, то тоді необхідно відкрити учням доступ до його бібліотеки. Щоб програма згенерувала код потрібно  натиснути кнопку «Показати кнопку запрошення». Учні переходять на сервіс BOOK CREATOR та ввівши отриманий від вчителя код долучаються до бібліотеки. Для того, щоб учень мав змогу зайти на сервіс без реєстрації достатньо надіслати йому QR-код для входу.

У віртуальну книгу можна додавати власні малюнки, фото; широкі можливості та інструментарій для малювання; можна додавати різні фони на кожну сторінку, а також акценти для певного тексту тощо.

Застосування сучасні технології в освітній діяльності дає широке коло можливостей для експериментів, розвитку творчості та креативності, застосування нових підходів до навчання.

Список використаних джерел

  1. Зубарова Н., Копійка О. Використання технології розвитку критичного мислення у процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців початкової освіти. Virtus. 202 № 54. С. 57–60.
  2. Ігнатенко В. Сучасні педагогічні технології та їх застосування в роботі педагогів закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Освітній проект «На Урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua/suchasni-pedagogichni-tehnologi-ta-h-zastosuvannya-v-roboti-pedagogiv-zakladu-profesiyno-profesiyno-tehnichno-osviti-225000.html (дата звернення: 01.12.2023).