ІІ курс,факультет української філології
Бондаренко Т.В., канд. пед. наук
Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини
Умань
На сьогоднішній день вивчення української літератури за допомогою нових інформаційних технологій є досить актуальною та багатоаспектною проблемою. Ознайомлення з художніми творами тісно пов’язане із розумінням та уявленням матеріалу, тому на уроках української літератури буде доречним використання електронного навчально-методичного комплексу «Українська література», розробником якого є Сорока Білобока. Цей програмний продукт рекомендовано використовувати вчителям української літератури, батькам, учням, усім тим, хто цікавиться художньою літературою.
Структура електронного навчально-методичного комплексу досить чітка і доступна для користувача, яка у своєму складі містить: конструктор уроків, авторські розробки уроків та тестових завдань, тощо. За допомогою конструктора уроків можна створити власний урок, використовуючи запропоновані в електронному навчально-методичному комплексі різноманітні дидактичні матеріали, а саме: ілюстрації, портрети письменників, аудіофрагменти, хрестоматії, відеофрагменти, літературні словники, крилаті вислови та афоризми. Розробки уроків містять кросворди, вікторини, цікаві запитання й завдання для учнів, творчі майстерні. Для перевірки засвоєних знань пропонується тестове тематичне оцінювання, яке можна доповнити, скориставшись конструктором.
Таким чином, використання нових інформаційних технологій в процесі вивчення української літератури сприяє розвитку самостійності, творчих здібностей учнів, посилює міжпредметні зв’язки. У зв’язку з цим, застосування інформаційних технологій дозволяє змінити саму методику надання освітніх послуг, зробити урок більш наочним і цікавим.