ІІ курс 1 група
фізико-математичний факультет
Стеценко Н.М.,канд., пед.наук, доцент
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Наше суспільство називають інформаційним, в якому головним продуктом виробництва є інформація та знання. Інтернет є джерелом самої різноманітної інформації. Виходячи з навчальної мети це можуть бути, наприклад, освітні ресурси, яких нині є багато і в подальшому кількість їх збільшується. Майже всі навчальні заклади, дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією.
Розвиток ІКТ у навчальному процесі та їх використання надало можливість навчання у будь-який час, з будь-якого місця, в якому організовано доступ до Інтернет.
У навчальну діяльність студентів входять позааудиторні та аудиторні заняття. Використовувати навчальну інформацію розміщену в мережі Інтернет доречно в усіх формах навчальної діяльності: семінарських, практичних, індивідуальних та самостійнійних роботах. При підготовці до практичних та семінарських занять студенти можуть використовувати електронні підручники, словники, довідники розміщені у мережі, їх перевага у новому підході до структурування та представлення наукової інформації в електронному вигляді.
Соціальні мережі сприяють розвитку електронного навчання і освіти в цілому, пропонуючи нові технічні та методичні засоби. Люди з усього світу можуть підписатися на он-лайн уроки абсолютно безкоштовно і проходити курс навчання в зручну для себе годину дня.
Соціальні мережі можуть стати повноцінною освітнім середовищем, де кожен бажаючий може провести час, не просто переглядаючи сторінки друзів, а й отримати масу знань у зручний для себе час .
Дійсно, використання інтернету, дуже спрощує навчальну діяльність. Я вважаю , що варто, давати студентам більше можливостей такої діяльності!