Дата зміни інформації:

Гринчак С. І. ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

ІV курс, фізико-математичний факультет

Білятинська І. М.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

 Сучасне інформаційне суспільство характеризується як суспільство, в якому широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології. Сучасні учні все частіше користуються мобільними телефонами, планшетами та іншими гаджетами, проводячи багато часу спілкуючись у соціальних мережах або граючи  в ігри, хоча можливості у використанні даних сучасних засобів набагато ширші.

Саме тому перед педагогами загальної середньої та вищої освіти постає завдання забезпечити навчально-виховний процес якісними електронним засобами навчання, призначених не лише для комп’ютерів, а й для інших сучасних пристроїв, які можна було б використовувати під час уроків, так і будучи поза межами навчального закладу.

Використання такого навчального середовище, яке було б насичене різноманітними електронними ресурсами, значно підвищує інтерес учнів до навчання в цілому, створює умови для розвитку дитини, а також активізує пізнавальну діяльність школярів. Реалізація всього вище переліченого можлива за умови використання сучасних хмарних технологій.

Хмарні технології (англ. cloud technologies) – це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних [2].

Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього. Використання технології «хмарних обчислень» позбавляє необхідності у технологічній підтримці програмного забезпечення, так як контроль та нагляд за його функціонуванням, зокрема, збереженням даних, їх копіюванням, захистом від дії комп’ютерних вірусів та Інтернет атак тощо, здійснює сам провайдер [1].

Хмарні технології забезпечують виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів, тестування он-лайн, відкритості освітнього середовища, економію коштів на утримання технічних фахівців.

Використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів перш за все дозволить вирішити проблему забезпечення рівного доступу учнів та вчителів до якісних освітніх ресурсів як на уроках, так і у позаурочний час [3].

Отже, на нашу думку, використання хмарних технологій дозволить урізноманітнити навчальний процес, зробити його ефективнішим, більш сучасним та позитивно вплине на мотивацію навчальної діяльності учнів.

Список використаних джерел:

1. Архіпова Т. Л. Використання «хмарних обчислень» у вищій школі / Т.Л. Архіпова, Т.В. Зайцева // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – № 17. – С. 99 – 108.

2.Литвинова С. Г. Хмарні технології в управлінні дошкільними навчальними закладами / С. Г. Литвинова // Информационно-компьютерные технологии в экономике, образовании и социальной сфере Выпуск 8. – Симферополь : ФЛП Бондаренко О.А.. – 2013. – С. 99-101.

3. Шокалюк С.В.  Хмарні технології у загогальноосвітних начальних закладах / С.В.  Шокалюк,  І.С. Закарлюка : [Електронний ресурс]. – http://tmn.ccjournals.eu/index.php/cte/2013/paper/downloadSuppFile/68/51

5 Replies to “Гринчак С. І. ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ”

  1. Дана стаття є дуже цікавою. За допомогою хмарних технологій навчання набагато стає легшим у школах. Використання хмарних технологій дозволяє забезбечувати доступ не тільки вчителям, але й учням до осітніх ресурсів не тільки на уроках, але й в позаурочний час. За допомогою хмарних технологій мохна підвищити якість та рівень навчання.

  2. mikoda1992 says:

    Так як нині широко використовуються інформаційно – комунікаційні технології, тому актуальним питанням є використання мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання. У звязку з цим, Ваша стаття була для мене корисною та пізнавальною, а також розширила мої знання про хмарні технології.

  3. Наталія Луценко says:

    Дуже корисна стаття!!! На мою думку, використання хмарних технологій дозволить зробити більш ефективнішим та сучасним навчальний процес. Також хмарні технології забезпечують виконання різних видів навчальної діяльності та допомагають оцінити рівень навчальних досягнень учнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *