Дата зміни інформації:

Свіргун О. П. МУЛЬТИМЕДІЯ – ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ

V курс,4 група, фмф

Науковий керівник: канд.пед.наук, Ткачук Г.В.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

м. Умань

Пізнавальний інтерес – важливий чинник навчання. В той же час, він життєво необхідний фактор становлення особистості. Сучасні мультимедійні технології можна вважати тим новим способом передачі знань, який  відповідає якісно новому змісту навчання і розвитку дитини. Цей спосіб дозволяє дитині з інтересом вчитися, знаходити джерела інформації, виховує самостійність і  відповідальність при отриманні нових знань, розвиває дисципліну інтелектуальної діяльності [4, с. 3].

Наявність інтересу є однією з головних умов успішного перебігу навчального процесу і свідченням його правильної організації. Відсутність інтересу у школярів є показником серйозних недоліків в організації навчання [3, с. 13].

В наш час значно розширилася ступінь впливу навкoлишньoгo світу на підростаюче пoкoлiння.  Вчені доводять, що чим раніше дитина починає взаємoдiяти з комп’ютерoм, тим вищий рiвень її інтелектуального розвитку і більше проявляється інтерес до математики, техніки та англійської мови, ніж у тих дітей, які не знайомі з комп’ютером. Саме тому головним напрямом розвитку суспільства, в наш час, є інформатизація. Поява систем мультимедіа, безумовно, робить революційні зміни в таких галузях, як освіта, комп’ютерний тренінг, в багатьох сферах професійної діяльності, науки, мистецтва, в комп’ютерних іграх і т. д. Можливість використання програмного забезпечення для навчання розширює коло пропонованого навчального матеріалу та економить час [2, 11].

На сьогоднішній день мультимедіа-технології є одним з найбільш перспективних і популярних напрямків інформатики. Для створення і реалізації мультимедійних технологій потрібні мультимедійний комп’ютер, відповідне прикладне програмне забезпечення  та засоби проектування мультимедійних проектів на великі екрани – мультимедійні проектори.

Застосування сучасних методів навчання вдосконалює всі види пізнавальних інтересів, перш за все: інтерес до знань, змісту, процесу навчання. У тій мірі, в якій учень бере участь у пошуку та обговоренні різних способів вирішення проблеми, різних шляхів його перевірки, у нього, безумовно, удосконалюються і навчально-пізнавальні мотиви – інтерес до способів добування знань [1, с. 138]. Навчання з використанням мультимедійних технологій супроводжується підвищенням  престижності навчання, мотивацію прагнення до поглиблення знань.

Сучасні мультимедійні технології надають можливості для ефективного розвитку процесу освіти. Мультимедійні технології дають змогу реалізовувати принципи диференційованого та індивідуального підходу до навчання [3, с. 1]. В умовах, коли комп’ютер займає все більш важливу і невід’ємну частину в сучасному суспільстві, використання сучасних мультимедійних технологій у навчальному процесі дає змогу забезпечити майбутнє країни грамотним поколінням, здатним розробляти і впроваджувати нові ідеї в усі сфери наук, а також сприяє підвищенню пізнавального інтересу учнів у навчальній діяльності.

Список використаних джерел

  1. Бабанський, Ю.К. Оптимізація процесу освіти / Ю. К. Бабанський. М. –  2007.  — 192 с.
  2. Вовковінська Н.В., Дорошенко Ю.О., Забродська Л.М., Калініна Л.М., Коваль В.С. та ін.; за ред. Мадзігона В.М., Дорошенка Ю.О.  Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід,перспективи / Н.В. Вовковінська, Ю.О. Дорошенко, Л.М. Забродська, Л.М.Калініна, В.С.Коваль та ін.; за ред. В.М. Мадзігона, Ю.О. Дорошенка. –К.: Педагогічна думка, 2003. – 272 с.
  3. Комп’ютерно-інформаційні і комунікаційні технології у навчальному процесі середньої та вищої школи // Освіта. – 2003. – № 34. – С. 1-7.

3 Replies to “Свіргун О. П. МУЛЬТИМЕДІЯ – ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ”

  1. Сьогодні комп’ютер – незамінна річ у нашому житті. Враховуючи швидкі темпи розвитку, можнат зробити висновок, що вивчаючи комп’ютер, ми вивчаємо зв’язок з машинами, а також це слугує прекрасною можливістю для вивчення мов.

  2. vera zabudko says:

    зараз ком’пютерні технології заповнили майже весь простір,зокрема і навчальний та виховний.Звичайног,що це вплив сприяє роботі як учнів,так і вчителів.Проте вони мають в певній мірі негкативний вплив,який ,на мою думку,виявиться трохи згодом.

  3. nasten_ka96 says:

    Опираючись на дану статтю, можемо зробити висновок, що мультимедія – дійсно важлива річ у розвитку людини. За допомогою неї людина розвивається всебічно. Вона допомагає легше сприймати і засвоювати інформацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *