Дата зміни інформації:

Білозор В.В. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ДОДАТКОВИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

ІІІ курс, фізико-математичний факультет

Жмуд О.В

Уманський державний педагогічний університет імені  Павла Тичини

Умань

На даний момент часу більшість людей не можуть уявити свого життя без соціальних мереж.

Соціальні мережі на сьогоднішній день є одним з найпопулярніших сервісів, що утримують увагу більшої частини Інтернет аудиторії. Вони є універсальним засобом комунікації [2].

Соціальні мережі сприяють розвитку електронного навчання і освіти в цілому, пропонуючи нові технічні та методичні засоби. Студенти з усього світу можуть підписатися на он-лайн уроки абсолютно безкоштовно і проходити курс навчання в зручному для себе темпі. Окрім розміщення навчального матеріалу, створення груп, викладач має можливість онлайн-консультування студентів.

За останні десять років дуже змінилися способи і форми комунікації людей в Інтернеті, адже розробникам сайтів вдалося технічно реалізувати те, чого потребує сучасна людина.

У соціальному навчанні фокус уваги викладачів повинен зсуватися від вмісту предмета в навчальної діяльності до взаємодії людей, навколо яких цей вміст і знаходиться.

Переваги використання соціальних мереж наступні:

1. Це престижно. Майже кожен студент буде радий, що зможе використовувати ресурси соціальних мереж для навчання.

2. Це безкоштовно.

3. Студенти залучені в соціальні мережі більше, ніж в якісь інші веб-ресурси..

4. Соціальні мережі дозволяють ділитися зі студентами важливою інформацією і робити нагадування.

5. Навчаючись в соціальних мережах, студенти освоюють сучасні навички, а саме, оволодіння засобами і способами комунікації з іншими людьми і пошук-аналіз інформації в епоху інформаційного суспільства.

6. Якщо з якоїсь причини студент пропустив заняття, він не випадає з освітнього процесу, тому що може спостерігати за навчальною роботою і брати в ній участь в режимі он-лайн.

7.Соціальні мережі дозволяють студентам поділитися тим, чого вони навчилися не тільки зі своїми однокурсниками, а й з усім світом.

8. Можливість постійної взаємодії викладачів зі студентами в мережі.

9. У освітній процес також можуть залучатися і батьки.

10. Сором’язливі студенти відчувають себе більш комфортно в соціальних мережах і стають більш активними учасниками навчального процесу.

11. У плані комунікації, соціальні мережі роблять викладачів більш доступними для студентів[1].

З вищесказаного можна зробити висновок, що соціальні мережі можуть стати освітнім середовищем, де кожен бажаючий може провести час, не просто переглядаючи стрічки новин і сторінки друзів, а й отримати масу знань у зручний для себе час і в комфортній обстановці

 Список використаних джерел:

1. Використання соціальних мереж у навчальних цілях [Електр. ресурс] /Режим доступу:http://uastudent.com/vykorystannja-socialnyh-merezh-u-navchalnyh-ciljah/.

2.Використаннясоціальних мереж в освіті [Електр. ресурс] /Режим доступу:http://ncpn.net.ua/52-vikoristannya-socalnih-merezh-v-osvt.html.

One Reply to “Білозор В.В. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ДОДАТКОВИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ”

  1. Дана тема є дуже актуальною..В статті багато названо позитивних рис, а дуже поширеною негативною рисою є те , що учні, студенти багато часу проводять біля комп’ютерів, а це є шкідливим для здоров’я.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *