Дата зміни інформації:

Усата О.М. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

V курс, фізико-математичний факультет

Троян С. О.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Існування сучасного підприємства неможливе без маркетингу. Якщо ніхто не дізнається про підприємство – бізнес ніколи не буде успішним. Для взаємодії зі споживачем підприємство використовує маркетингові комунікації.

Маркетингові комунікації – це діяльність підприємства, спрямована на інформування, переконання й нагадування цільовій аудиторії про свої товари, стимулювання їх збуту, створення позитивного іміджу фірми у суспільстві та налагоджування тісних взаємовигідних партнерських відносин між підприємством і громадськістю, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотний інформаційний потік з метою адаптації цілей фірми до ситуації, яка склалася [1, с. 57].

Останнім часом особливої актуальності набувають питання організації ефективного комунікативного процесу суб’єктів господарювання із цільовими Інтернет-користувачами. Це зумовлено тим, що посилення конкуренції на світовому ринку вимагає від підприємства вести маркетингову діяльність, але не у всіх підприємств є така можливість, тому що маркетингові комунікації у своєму класичному вигляді є дуже дорогими.

Стимулювання збуту як форма просування товару слугує для підтримки, інформування і мотивації всіх учасників процесу збуту з метою створення безперервного потоку реалізації товару. Стимулювання збуту в Інтернеті приймає дуже різні форми. По-перше, популярні зараз “купонні” сайти, які дозволяють придбати купон, що підтверджує право отримувати послугу або товар за, як правило, значно зниженою ціною. По-друге, багато Інтернет-магазинів надають безкоштовну доставку при замовленні товару на певну суму, що дозволяє підвищити середню суму замовлення .

Особистий продаж – вид просування, який передбачає особистий контакт продавця з покупцем, взаємодію, спілкування з покупцем, у процесі якого усно надаються споживчі характеристики товару і формується спільне рішення про можливість (неможливість) угоди, купівлі-продажу товару [2]. Інтернет надає дуже зручну можливість особистих продажів. Зручність полягає в тому, що продавця і покупця можуть розділяти сотні кілометрів, але, тим не менш, відеоконференції (наприклад, у програмі Skype) та електронна пошта дозволяють повністю презентувати всі плюси товару і переконати покупця віддати за нього гроші [3].

Прямий маркетинг також можливо здійснювати через Інтернет, більше того, Інтернет є найефективнішим каналом для здійснення такої діяльності.

Отже, світова мережа пропонує найширший діапазон можливостей. Важлива особливість середовища Інтернет – мультимедійність, яка забезпечує головний ефект від Інтернет-комунікацій, що полягає в поєднанні переваг іміджевого та інформативного медіа. Проте необхідно констатувати, що зазначені переваги в цілому ряді випадків унеможливлюють використання традиційних прийомів маркетингу і методів ведення бізнесу відносно мережі в їх нинішній формі. Широкі можливості Інтернету ставлять перед сучасними компаніями достатньо складне завдання їх ефективного використання в комерційній діяльності, потребуючи адаптації старих або розробки нових методів ведення бізнесу.

Список використаних джерел:

1. Амблер Т. Практический маркетинг / Амблер Т. – СПб. : Питер, 2001. – 400 с.

2. Армстронг Г. Введение в маркетинг / Армстронг Г., Котлер Ф. – М : ИД “Вильямс”, 2000. – 640 с.

3. Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент / Єрмошенко М. М. – К. : НАУ, 2001. – 204 с.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *