Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1]
Author Topic: Програмні забезпечення та віртуальна реальність як методи у навчанні
Anastasia-
Kovalchuck
Новачок
Posts: 1
Post Програмні забезпечення та віртуальна реальність як методи у навчанні
on: October 17, 2020, 22:32

Молодь XXI-го століття осучаснена і на порядок прогресивніша за минуле покоління. Діти та підлітки надають перевагу смартфону, ніж не цікавій паперовій книзі. Досліджують певні новинки у галузі інформатики, технологій, менеджменту тощо. Найголовнішим осередком масової комп’ютеризація стали соціальні мережі та офлайн, онлайн ігри.
Підлітка не змусити сісти і вивчити матеріал із підручника, тому молодше покоління викладачів, вирішили спростити цю проблему. Створенням комп’ютерних симуляторів та навчальних додатків, які можна пройти цікаво у формі гри. Прогрес не стоїть на одному місці, тому технологічні доповнення почали впроваджувати у навчальний процесі. Наприклад, на уроках інформатики у школах, почали розглядати програмні забезпечення: Scratch - (проста програма для анімування статичних об’єктів (спрайтів), та виконання простих функцій, які можна задовольнити у навчанні, як приклад, складання таблиці множення із правильними і неправильними відповідями); Stamina - (програмне забезпечення для навчання друкуванням сліпим десятипальцевим методом на клавіатурі); Програмний комплекс «Сходинки» - (комплекс навчальних матеріалів та тестів (2-6 клас), за допомогою якого учні з анімаційними героями вивчають поданий матеріал по предметам: інформатика, математика, українська мова, англійська мова), та багато інших.
На етапі навчання у школах, використовували комп’ютерні програмні забезпечення. Деякі вищі начальні заклади почали впроваджувати навчання у симуляторах віртуальної реальності, разом із додатковими пристроями. У закордонних університетах, почали навчати студентів проводити реальні операції, але віртуально, за допомогою VR-шоломів та додаткової гарнітури. Така практики є зручнішою, і не викликає реальних помилок у практиці із живими клієнтами. Новинки симуляторів сфери навчання у віртуальній реальності - медицини: ImmersiveView Surgical Plan (IVSP) – VR-платформа для планування операцій стоматології; Osso VR – платформа для проведення навчальних операцій на стегні і коліні у віртуальній реальності; AR-інтерфейс для МРТ-сканера.
Віртуальна реальність використовується для навчання у професіях з підвищеною загрозою для власного життя та життя оточуючих (диспетчер, водій машин, рятувальник, хірург, пілот літака, машиніст поїзда та ін.). За останні кілька років «віртуальна реальність» у сфері освіти здійснила великий прорив. Віртуальні освіти дозволяють виконувати конкретні завдання в різних «налаштуваннях», створених як сценарій для певних цілей навчання.
Отже, навчання, у віртуальній реальності, виділяє наступні властивості: актуальність, автономність, інтерактивність.

Mr- Unreal
Новачок
Posts: 6
Post Re: Програмні забезпечення та віртуальна реальність як методи у навчанні
on: October 18, 2020, 20:32

Цікаве рішення що до навчання і всецільно підтримую навчання в електронному вигляді.

Ann-
Atamanenko-
1
Новачок
Posts: 8
Post Re: Програмні забезпечення та віртуальна реальність як методи у навчанні
on: October 18, 2020, 21:24

Повністю згодна з автором, оскільки сучасні технології використовуються майже в всіх галузях, тому їх використання під час навчання може значно покращити навички учнів і підготувати їх до практичного користування ними.

GoogleUser-
60
Новачок
Posts: 6
Post Re: Програмні забезпечення та віртуальна реальність як методи у навчанні
on: October 18, 2020, 23:40

Гарне пояснення даної теми,але чи є якійсь мінуси у такому виді навчання?

Pages: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.16 seconds.