Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1]
Author Topic: Програми-тренажери та їх призначення
GoogleUser-
59
Новачок
Posts: 1
Post Програми-тренажери та їх призначення
on: October 18, 2020, 16:26

Зубатюк О.Р., студентка 2 курсу спеціальності Середня освіта «Хімія»
Природничо-географічного факультету

Програми-тренажери та їх призначення
Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини
Тези
Розвиток суспільства у наш час характеризується процесом інформатизації усього навкруг нас, у першу чергу, інформатизації освіти у будь-якому напрямку. У таких незвичайних умовах наука й освіта повинні постійно вдосконалюватись і розвиватись стрімким темпом. Найбільш перспективним напрямком покращення навчального процесу у вищих навчальних закладах являється комп’ютеризація на всіх його рівнях. Тобто введення комп’ютерних тренажерів для вдосконалення, розвитку та поглиблення знань та навичок здобувачів освіти.
Метою роботи є вияв та аналіз ряду проблем, що пов’язані з впровадженням комп’ютерних тренажерів для підвищення ефективності навчального процесу у вищих навчальних закладах України.
Для досягнення мети були поставлені такі завдання:
• дізнатися про використання коп’ютерних тренажерів в українських школах;
• з’ясувати їх смислове навантаження та способи їх використання;
• виявити найчастіше використані тренажери;
• здійснити аналіз проблем використання цих тренажерів.
За результатами дослідження було встановлено ряд найпопулярніших тренажерів, що використовуються викладачами інформатики в загальноосвітніх школах України. Проаналізовано труднощі, які виникають під час роботи з ними.

ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………5
РОЗДІЛ 1 ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ……………………………………………………8-18
1.1. Використання різних інформативних засобів для розвитку знань учня…………….……….. ………………………………………..10
1.2. Комп’ютерні тренажери на уроці інформатики ………………………………………………………………...........12
1.3. Популярні тренажери і їх вплив на знання здобувачів освіти ……………………………………………………………………...14
РОЗДІЛ 2 ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ ………………..………………………………………………………18-19
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….20
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………22
ДОДАТКИ……………………………………………………………….….23-50

Життя не стоїть на місці, тому як у прикладному, так і в фундаментальному плані існують проблеми, вирішення яких потребує об’єднання зусиль науковців та спеціалістів науково-промислового комплексу держави.
Комп’ютерний тренажер – автоматизований апаратно-програмний функціонально орієнтований комплекс для навчання людини та відпрацювання певних навичок і вмінь. Тренажери в сучасному розумінні цього терміну з’явилися тоді, коли виникла необхідність масової підготовки кваліфікованих фахівців для роботи як на однотипному обладнанні, так зі схожими робочими діями. Останнім часом, зі швидкою комп’ютеризацією нашого суспільства, зі створенням найскладнішої техніки, використання якої пов’язана з ризиком для життя і здоров’я не лише однієї людини, але й людства в цілому, виникла ціла індустрія,яка стрімко розвивається й зараз – тренажерні технології, які базуються як складні комплекси, системи моделювання і симуляції, комп’ютерні програми та фізичні моделі, спеціальні методики, що створюються для того, щоб підготувати особистість до прийняття якісних і швидких рішень, удосконалення знань у тій чи іншій галузі.
У сучасних тренажерах та в програмах підготовки і навчання, на них заснованих, закладаються принципи розвитку практичних навичок з одночасною теоретичною підготовкою. Реалізація такого підходу стала можливою у зв’язку з бурхливим розвитком та здешевленням електронно-обчислювальної техніки і прогресом у сфері створення віртуальної реальності. На базі цих технологій розроблено численні тренажери для військового застосування, які надають змогу імітувати бойові дії з найвищої детальністю в реальному часі, створено безліч додатків технології віртуальної реальності для медицини, що надають можливість проводити операції електронного пацієнту з високим ступенем достовірності, тощо. При цьому сфера застосування тренажерних технологій постійно розширюється.
Тому актуальність дослідження, щодо використання подібних тренажерів у роботі з учнями в школах України очевидна.
Предмет дослідження: використання вчителями інформатики комп’ютерних тренажерів для розвитку знань учнів.
Об’єкт дослідження: Інформатичні тренажери для школярів.
Методи дослідження. Для повноцінного дослідження в роботі було використано методи опитування, спостереження та аналізування даних проблем.
Наукова новизна дослідження. На матеріалі використання тренажерів у двох загальноосвітніх школах Благовіщенського району, що є частиною України, досліджено використання тренажері для різних вікових категорій учнів, що вивчають інформатику та вплив їх на засвоєння інформації у різних категоріях учнів.
Дана тема не розроблялася, тому були опрацьовані побічні джерела подібного напрямку, узагальнені і описані результати досліджень на місцевому матеріалі досліджень тренажерів, які діють на території даного регіону.
Практична цінність. Уперше одержано, удосконалено, набуло подальшого розвитку наукове використання результатів досліджень або рекомендації щодо їх використання, для прикладних робіт з інформатики. Складена статистика використання подібного програмного забезпечення у регіоні дослідження.

Список використаної літератури
1. Башмаков, А. И. Разработка компьютерных учебников и обучающих систем / Башмаков А. И., Башмаков И. А. – М. : Информационно-издательский дом “Филинъ”, 2003. – 616 с.
2. Барахсанова, Е. А. Научно-методические основы разработки учебных средств : монография / Барахсанова Е. А., Данилов А. И., Слободчикова А. А. – М. : Изд-во МГОУ, 2007. – 146 с.
3. Темников, Д. А. Методология разработки и графическое оформление электронных образовательных ресурсов / Д. А. Темников. – Казань : Изд-во “Бриг”, 2010. – 80 с.
4. Гуревич, Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2006. – 390 с.
5. Руснак, І. С. Проблеми модернізації та створення тренажно-моделювальних комплексів військового призначення / Руснак І. С., Шевченко В. Л. // Наука і оборона. – 2002. – № 1. – С. 32–40.
6. Матвієвський, О. М. Методичний підхід до обґрунтування характеристик тренажних засобів і систем / О. М. Матвієвський, О. В. Герасименко, Ю. М. Щебланін // Наука і оборона. – 2005. – № 1. – С. 59

Mr- Unreal
Новачок
Posts: 6
Post Re: Програми-тренажери та їх призначення
on: October 18, 2020, 20:25

Улибнуло. Змістовно та конкретезовано.

Ann-
Atamanenko-
1
Новачок
Posts: 8
Post Re: Програми-тренажери та їх призначення
on: October 18, 2020, 21:30

Незрозуміла доречності змісту та списку використаної літератури, інформація подана у дуже незрозумілому і дивному вигляді.

Pages: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.147 seconds.