Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1]
Author Topic: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СЕРЕДОВИЩ В ПЕДАГОГІЦІ
GoogleUser-
83
Administrator
Posts: 2
Post ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СЕРЕДОВИЩ В ПЕДАГОГІЦІ
on: October 27, 2021, 15:07

Епоху, в якій ми живемо сьогодні, можна схарактеризувати як «інформаційну епоху». Незалежно від того, на яку сферу науки й техніки ми дивимося, очевидно, що ми маємо справу з безпрецедентним в історії людства «інформаційним переповненням». Можливості сучасного ПК настільки великі, що все більше число людей знаходять йому застосування у своїй роботі, навчанні, побуті. Найважливішою якістю сучасного комп'ютера є його спрямованість на легкість спілкування з користувачем. Спілкування людини з комп'ютером стало простим, наочним, зрозумілим. Комп'ютер сам підказує користувачеві, що потрібно робити в тій чи іншій ситуації, допомагає виходити зі складних ситуацій. Це можливо завдяки програмному забезпеченню комп'ютера. Особливо популярним це стало під час пандемії. Викладачам та учням потрібно було краще ознайомитися з різними програмними засобами, онлайн середовищами та їх можливостями. Одним з таких середовищ є GeoGebra.
GeoGebra – це педагогічний програмний продукт, який поєднує динамічну геометрію, алгебру, математичний аналіз і статистику. Початковим моментом роботи програмного забезпечення GeoGebra вважається момент, коли це програмне забезпечення було створено та запущено в універсальне інформаційне навколишнє середовище та мало бути динамічною структурою, орієнтованою на такі цілі:
 забезпечити вільний доступ до динамічного освітнього програмного забезпечення;
 запропонувати безплатні курси підготовки вчителів;
 підтримувати та розробляти матеріали як для студентів, так і для вчителів з перспективи вдосконалення освіти в галузі математики та інформаційних технологій;
 сприяти співпраці між практиками та дослідниками з метою створення національної спільноти користувачів.
Зараз це програмне забезпечення розраховане для викладання та вивчення математики у загальноосвітніх навчальних закладах. За допомогою GeoGebra можна швидко створювати високоякісні графічні зображення математичних об’єктів (графіки функцій, графіки рівнянь, геометричні фігури, формули тощо) і потім їх зберігати у файлах графічних форматів (png; svg) або експортувати до буфера обміну. Після цього отримані рисунки можна використовувати для створення друкованих дидактичних матеріалів, мультимедійних презентацій навчального призначення тощо.
Оскільки тема «Побудова графіків функцій та рівнянь» займає важливе місце в курсі математики оскільки, закладає основи аналітичного мислення, графічної культури, формує інтуїцію, розвиває уяву. Найчастіше у школі вивчення функцій обмежується будовою їх графіків за даними рівняннями. Але також дуже важливо вміти за відомими точками графіка написати його рівняння.
GeoGebra є зручною у використанні, адже доступна не лише на ПК, а і додатком на смартфон, кожен учень може завантажити його на свій ґаджет та відтворювати функції. Можна використовувати додаток як гру, наприклад, надати список функцій і після того, як учень введе їх у додаток з'явиться рисунок. Це зацікавить учня до теми уроку, допоможе йому краще розібратись із темою та додатком.
За допомогою цього додатку можна створювати різного виду пазли та ребуси. Саме GeoGebra дає змогу візуалізувати та спростити викладачу подачу навчального матеріалу.
За допомогою використання GeoGebra покращується формування основних математичних понять, їх властивостей та способів навчальної діяльності з допомогою динамічних моделей значно покращується завдяки пропонованій візуалізації практичних життєвих ситуацій, унаочненому представленню раціональних послідовностей дій, притаманних певним методам розв’язування задач. Крім того, динамічна наочність дає змогу складати й розв’язувати геометричні задачі за готовими малюнками, варіювати їх умови й вимоги, організовувати змістову роботу над розв’язаною задачею.
GeoGebra – забезпечує інтерактивне середовище, де користувачі досліджують проблеми та намагаються знайти рішення, відображаючи та виправляючи можливі помилки. Програми динамічної математики, такі як GeoGebra, є дуже актуальними, оскільки її використовують мільйони людей у всьому світі. Суміш між технологією та конструктивізмом є позитивним фактором для покращення викладання математики. Замість того, щоб запам’ятовувати абстрактні правила, користувачі створюють свої знання про функції практичним, колективним та динамічним способом, що призведе до кращого розуміння та прокладе шлях для подальших досліджень.

GoogleUser-
77
Новачок
Posts: 12
Post Re: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СЕРЕДОВИЩ В ПЕДАГОГІЦІ
on: October 27, 2021, 23:42

Пане авторе! Як ви вважаєте, чи готові українські вчителі до освітнього онлайн-формату? І, зокрема, вчителі математики, до використання GeoGebra під час дистанційного навчання?

Pages: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.144 seconds.