Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1] 2
Author Topic: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
GoogleUser-
108
Новачок
Posts: 18
Post Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 17, 2024, 08:53

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Стрімкий розвиток суспільства зумовив зростаючу потребу у впровадженні новітніх технологій в усі сфери життя, й освітня галузь не стала винятком. Сьогодні важко уявити ефективний навчальний процес без використання сучасних інформаційних ресурсів, які дозволяють обробляти, передавати та отримувати інформацію.
Мультимедійні засоби, як невід’ємна частина сучасного світу, знаходять все ширше застосування на уроках англійської мови, відкриваючи нові можливості для вдосконалення навчального процесу.
Зокрема, використання інтерактивних презентацій та відеоматеріалів робить уроки більш доступними, незалежно від формату проведення – чи це буде дистанційне навчання чи традиційні заняття в аудиторії. Використання відео дозволяє ефективно освоювати граматику та лексику, а також полегшує запам’ятовування слів за допомогою пісень та відеороликів. Слухання має велике значення в процесі вивчення мови, оскільки допомагає вдосконалити навички вимови та розуміння англійської мови. А інтеракція допомагає прослухати справжню вимову та вдосконалити свої навички.
Різноманітні інтерактивні ігри є ефективним інструментом для закріплення знань та проведення перевірки рівня засвоєння матеріалу. Порівняно з тестами та диктантами, гра забезпечує цікавішу та більш ефективну форму оцінювання. Використання хмарних сервісів, таких як Kahoot, Wordwall, Quizizz та інші, відкриває широкі можливості для інтерактивного навчання, оцінювання, співпраці та персоналізації навчального процесу. Ці інструменти дозволяють вчителям створювати різноманітні та цікаві завдання, які враховують індивідуальні потреби та рівень знань кожного учня. Крім того, вони сприяють активній участі учнів у процесі навчання, співпраці між ними та розвитку комунікативних навичок.
По-третє це автентичні матеріали, це можуть бути різні журнали, газети, листівки, блоги, меню, вивіски, буклети – все що повʼязане з англійською мовою, є автентичним матеріалом. Наприклад, урок англійської мови, і тема на сьогодні «Food». Для того, щоб цікаво представити її учням, можна підготувати до уроку меню, яке з легкістю можна знайти в інтернеті, та показати учням, навіть за допомогою мультимедійної дошки. Або ж автентичним фільм, або блог про страви кожної країни. І на домашнє завдання, можна задати зробити проект, це може бути у вигляді презентації, буклету, відео про одну з країн і розповісти про традиційні страви. Також на просторах інтернету є багато американських відеоблогерів, які показують місцевий колорит та кухню, тому можна застосувати цей метеріал на урок, тим самим допомогти учням побачити реалії на відміну лише фото в книгах. Дитина не тільки сприймає інформацію, але і швидше запам’ятовує, коли бачить її на екрані.
Ще одна з можливостей уніфікувати навчальний процес – це використання електронних тестів. Глобальна мережа Інтернет пропонує безліч корисних ресурсів для роботи з автентичним матеріалом, який можна адаптувати до конкретних навчальним завданням уроку. Електронні тести можна використовувати як при введенні, так і закріпленні матеріалу, можна використовувати дистанційні форми такої роботи з тією категорією дітей, які пропускають заняття через хворобу або готуються до олімпіад або конкурсів. А можна створити такий тест і роздрукувати, якщо не завжди є можливість підключитися до мережі Інтернет.
Загалом, інтеграція мультимедійних технологій у викладання англійської мови робить навчальний процес більш динамічним, цікавим та ефективним, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу та формуванню компетентної особистості, готової до викликів сучасного світу.

Список використаних джерел
1. Використання ІКТ на уроках іноземної мови: веб-сайт. URL:
https://natasha.in.ua/usage-of-informayion-and-comunication-technologies/ (дата звернення: 13.04.2024).
2. Людина в сучасному інформаційному просторі: веб-сайт. URL: https://www.bsmu.edu.ua/blog/3869-lyudina-u-suchasnomu-informatsiynomu-prostori/ (дата звернення: 13.04.2024).

GoogleUser-
112
Новачок
Posts: 10
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 17, 2024, 20:45

Радзівелюк Наталія, ваша теза є досить актуальною в умовах сьогодення. У вашій тезі зазначено, що інтеграція мультимедійних технологій у викладання англійської мови робить навчальний процес більш динамічним, цікавим та ефективним, але як саме Ви оцінюєте ефективність використання інтерактивних презентацій та відеоматеріалів на уроках англійської мови?

GoogleUser-
108
Новачок
Posts: 18
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 17, 2024, 21:03

.

GoogleUser-
111
Новачок
Posts: 10
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 17, 2024, 21:31

Радзівелюк Наталія, є підстави дорікати в неточності вашого висловлювання "...різні журнали, газети, листівки, блоги, меню, вивіски, буклети – все що повʼязане з англійською мовою, є автентичним матеріалом". Чи вважаєте Ви, що всі матеріали, які пов'язані з англійською мовою, є автентичними?
Як зазначають Гудима Г.Б., Слодиницька, Ю.Р у своїй праці "Використання автентичних матеріалів на заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти" (2023): "Автентичні матеріали – це матеріали, створені носіями мови для не носіїв мови з не освітньою метою". На моє глибоке переконання, зазначене вище визначення є більш доцільним в контексті викладання англійської мови.
Режим доступу: http://www.zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_1/27-1_2023.pdf#page=106.

GoogleUser-
77
Новачок
Posts: 12
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 17, 2024, 21:45

Цілком погоджуюсь з Вашим твердженням, щодо застосування ІКТ на уроках англійської мови. Проте, чи можете дати відповідь на запитання, як підтримувати дисципліну та зосередженість учнів під час використання мультимедійних засобів?

GoogleUser-
108
Новачок
Posts: 18
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 18, 2024, 08:07

Quote from GoogleUser111 on April 17, 2024, 21:31
Радзівелюк Наталія, є підстави дорікати в неточності вашого висловлювання "...різні журнали, газети, листівки, блоги, меню, вивіски, буклети – все що повʼязане з англійською мовою, є автентичним матеріалом". Чи вважаєте Ви, що всі матеріали, які пов'язані з англійською мовою, є автентичними?
Як зазначають Гудима Г.Б., Слодиницька, Ю.Р у своїй праці "Використання автентичних матеріалів на заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти" (2023): "Автентичні матеріали – це матеріали, створені носіями мови для не носіїв мови з не освітньою метою". На моє глибоке переконання, зазначене вище визначення є більш доцільним в контексті викладання англійської мови.
Режим доступу: http://www.zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_1/27-1_2023.pdf#page=106.

Дякую за запитання, ваша точка зору має сенс і визначення автентичних матеріалів, наведене в праці Гудима Г.Б., Слодиницької Ю.Р., виглядає більш точним у контексті викладання англійської мови. Автентичні матеріали, створені носіями мови для не носіїв мови з не освітньою метою, дозволяють студентам отримувати реальний досвід мовного спілкування та використання мови в різних контекстах. Проте прочитавши працю по посиланню, було вказано, що варто зауважити, що автентичність навчального матеріалу – це відносна властивість, яка
залежить від цілого ряду чинників: умов, в яких
вона застосовується; визначеної мети заняття;
рівня володіння студентами аудитивними уміннями тощо.
Проаналізувавши науково-методичну літературу за темою дослідження, виокремили такі критерії відбору автентичних текстів для навчання
аудіювання іноземною мовою:
– ситуативність, тобто відповідність типовим
комунікативним ситуаціям, визначених програмою відповідно до вікових та індивідуальним
особливостям студентів;
– когнітивна цінність, тобто інформаційна
(змістова) обґрунтованість;
– лінгвістична цінність, тобто комунікативно-смислова цілісність, змістова та структурна
єдність, завершеність;
– наявність у тексті соціокультурних і національних знань;
– відповідність вимогам і нормам літературної
вимови;
– емоційна насиченість тексту;
– ілюстративність, тобто вміння проілюструвати текст.
Тобто, можна сказати важливо розрізняти між матеріалами, які створені специфічно для навчання мови, та тими, які призначені для комунікації між носіями мови в реальних ситуаціях, і тут вибір стоїть за вчителем, у правильному підбиранні тих чи інших автентичних матеріалів.

GoogleUser-
113
Новачок
Posts: 11
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 18, 2024, 08:15

Які нові можливості відкриває використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови для зростання ефективності навчання та зацікавленості учнів?

GoogleUser-
108
Новачок
Posts: 18
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 18, 2024, 08:16

.

GoogleUser-
108
Новачок
Posts: 18
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 18, 2024, 08:17

Quote from GoogleUser77 on April 17, 2024, 21:45
Цілком погоджуюсь з Вашим твердженням, щодо застосування ІКТ на уроках англійської мови. Проте, чи можете дати відповідь на запитання, як підтримувати дисципліну та зосередженість учнів під час використання мультимедійних засобів?

Ваше запитання є цілком грунтовним, що під час використання мультимедійних засобів, важливо підтримувати дисципліну та зосередженість учнів, щоб забезепечити ефективний навчальнй процес, тому зараз надам список рекомендацій які повинен використовувати вчитель під час проведення уроку з мультимедійними засобами.
По-перше, і найголовніше це створення плану. Без плану урок може піти не так як Ви запланували, тому план потрібен для того щоб вчитель зазначив конкретні цілі, та очікувані результати. По-друге, використання різноманітних мультимедійних засобів, їх комбінування, допомагають зосередити учнів, і сприяють якісному освоєнню матеріалу. По-третє, вчитель перед викорситанням тих чи інших мультимедійних матеріалів, має звернути увагу на рівень, та особливості учнів, і відштовхуючись від цього вибирати відповідне відео/аудіо, з певною тривалістю, щоб уникнути втоми та втрати уваги.

GoogleUser-
114
Новачок
Posts: 8
Post Re: Використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови
on: April 18, 2024, 08:23

Які переваги має використання інтерактивних ігор у навчанні англійської мови та як вони сприяють закріпленню та перевірці знань?

Pages: [1] 2


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.177 seconds.