Дата зміни інформації:

Форум


Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.






Pages: [1]
Author Topic: Інформаційна безпека учня
Galina-
Dobrovolsk-
a
Новачок
Posts: 5
Post Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 14:40

Найкраще забезпечити інформаційну безпеку українська держава зможе, якщо створить умови для всебічного розвитку інститутів громадянського суспільства, закладів освіти і культури, засобів масової інформації.
Поняття інформаційної безпеки в сучасному світі надзвичайно широке. Воно включає в себе як контроль за непоширенням інформації, яка вважається таємною, так і міркування вчасного, повного та якісного інформування громадян про події в країні і світі, вільного доступу до різних джерел інформації - і разом із тим сприяння цілісності суспільства, підтримання його морального добробуту, захисту від несприятливих інформаційних впливів.
Доступність засобів комунікації і донесення інформації до користувача (радіо, телебачення, Інтернет, кіно тощо) дозволяє охопити практично усі вікові та соціальні верстви населення, що робить неефективними традиційні заходи боротьби з небажаним для держави впливом через ці канали.
З останнім пов'язана також характерна риса інформаційної ери - глобалізація інформаційного простору. Інакше кажучи, жодна держава технічно не в змозі ізолювати свій інформаційний простір - сукупність доступних з території країни інформаційних джерел та потоків - від надходження інформації ззовні. І навпаки, розмаїття каналів зв'язку ускладнює запобігання витоку за межі країни небажаної для держави інформації (від державної таємниці до подробиць здійснення політики, укладання ділових і політичних угод тощо).
Широкий доступ усіх верств населення до засобів поширення інформації здатен також якісно змінити відносини у самому суспільстві. Оскільки така "масова" інформація (від преси, радіо і телебачення, кіно, Інтернету, закладів культури тощо) надходить постійно, стосується усіх значимих подій, апелює до цінностей (або й пропонує нові), враховує (аби бути донесеною до користувача) психологічні особливості людини, зрештою, представляє певні моделі поведінки, - вона є вагомим фактором формування цінностей, світоглядних орієнтацій, уявлень про належну поведінку і спосіб мислення взагалі.
Вплив чиниться як через зміст інформації, так і через її форму (мову, форму подання, стиль викладу, апеляцію до значимих фактів і подій тощо). Увесь цей комплекс впливів творить те, що можна назвати спільним змістовим простором суспільства - системою вірувань, світоглядних настанов, мовних конструкцій, стереотипів, способів пов'язання форми (знаку) і змісту та інших інтерсуб'єктивних категорій, що визначають особливості мислення і комунікації в певному суспільстві. У соціальних мережах підлітки ведуть себе особливо відверто. Часто під піком та аватаркою можна приховати власну невпевненість та видати себе за досвідченішу та більш розкуту особу, ніж насправді. Ризик тут є не лише в тому, що ваші відверті або занадто зухвалі фото, повідомлення чи коментарі можуть спровокувати на злочинні дії з боку зловмисників, про що вже говорилось у підручнику. Такі дії можуть засмутити ваших рідних, прикро здивувати тих, хто знає вас особисто, навіть зашкодити вашому особистому життю.
Не можна ототожнювати віртуальне та реальне життя, бо це може призвести до серйозних иегативпих наслідків — до частих депресій, нервових зривів, агресії, навіть до алкоголізму чи наркоманії. Тому варто чітко розуміти, що не все, що подають в Інтер-иеті та на телебаченні як правду, такою і є насправді.
Основні правила безпечної поведінки в мережі.
Захистіть свій комп’ютер.
• Регулярно оновлюйте операційну систему. • Використовуйте антивіруспу програму. • Застосовуйте брандмауер. • Створюйте резервні копії важливих файлів. • Будьте обережні при завантаженні вмісту*.
Після опублікування інформації в Інтернеті більше неможливо буде її контролювати і видаляти кожну її копію.
• Довіряйте своїй інтуїції. Якщо вас щось бентежить або щось вам не подобається в спілкуванні з віртуальним другом, порадьтеся з батьками або з дорослою людиною, якій довіряєте. • Погоджуватись па зустріч із віртуальними друзями в реальному житті — дуже небезпечно, адже вони можуть виявитися не тими, за кого себе видають.
В Інтернеті пе вся інформація надійна і не всі користувачі відверті. Думайте про інших користувачів. • Спілкуючись в Інтернеті, будьте ввічливі з іншими користувачами. • Імена друзів, знайомих, їхні фотографії та інша особиста інформація не може публікуватися на веб-сайті без їхньої згоди або згоди їхніх батьків. • Можна копіювати матеріали з Інтер-нету для особистого використання, але привласнення авторства цих матеріалів заборонено. • Передача і використання незаконних матеріалів (наприклад, піратських копій фільмів або музичних творів, програмного забезпечення зі зламаними захисними кодами тощо) є протизаконними. • Копіювати програмне забезпечення або бази даних, для користування якими потрібна ліцензія, заборонено навіть для особистого використання. В Інтернеті різниця між правильним і неправильним така сама, як і в реальному житті.
Дослідження свідчать, що сьогодні підлітки в Україні проводять у середньому 20 годин па тиждень перед екраном телевізора — навіть більше, ніж спілкуються з батьками. Переглядаючи цікаві пізнавальні телепередачі можна розширити свій світогляд, обрати зразок для наслідування, підібрати аргументи для прийняття життєвих рішень. Втім, не варто сидіти перед телевізором довго. Краще виділити більше часу па своє хобі, «живе» спілкування з друзями та рідними, па заняття спортом — це принесе вам більше користі.

Anastasiya-
Baranets
Новачок
Posts: 1
Post Ответ на: Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 15:03

Як потрібно реагувати на повідомлення та коментарі Інтернет-тролів?

bondarchuk-
anastasia
Новачок
Posts: 1
Post Ответ на: Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 15:03

Чи ти вважаєш правильним,що підліток проводить стільки часу за (телевізором,ноутбуком,та ін.) і чи при цьому має загрозу здоров"ю?Як ти вважаєш??

Galina-
Dobrovolsk-
a
Новачок
Posts: 5
Post Ответ на: Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 15:08

Цитата Anastasiya Baranets November 30, 2017, 15:03
Як потрібно реагувати на повідомлення та коментарі Інтернет-тролів?

На повідоплення подібного роду потрібно не відповідати і зараховувати їх до спаму.

Galina-
Dobrovolsk-
a
Новачок
Posts: 5
Post Ответ на: Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 15:12

Цитата bondarchuk anastasia November 30, 2017, 15:03
Чи ти вважаєш правильним,що підліток проводить стільки часу за (телевізором,ноутбуком,та ін.) і чи при цьому має загрозу здоров"ю?Як ти вважаєш??

На мою думку, підлітки не повинні проводити багато часу за комунікаційними технологіями, це зовсім не правильно та дуже шкодить їхньому здоров'ю.

Viktoria-
Opalinska
Новачок
Posts: 1
Post Ответ на: Інформаційна безпека учня
on: November 30, 2017, 19:50

Як Ви вважаєте, найбільшу перевагу надають учні телевізору чи комп"ютеру?

Pages: [1]


Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.3 ; Page loaded in: 0.157 seconds.