Дата зміни інформації:

Бєлоус В.М. МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

2 курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В., старший викладач, кандидат пед. наук

Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

Умань

 На сьогоднішній день неможливо уявити життя без Інтернету, адже це частинка нашого повсякденного життя. Ми використовуємо всесвітню  систему взаємосполучених комп’ютерних мереж як для розваг, так і для навчання, розвитку, адже насамперед це невичерпний масив інформації, інструмент для пошуку, переробки та представлення знайденого матеріалу.

Надзвичайно корисною є мережа Інтернет і для освітньої діяльності. Різноманітність навчальних джерел настільки велика, що можна знайти інформацію з будь-якої теми, з урахуванням вікових та інших особливостей користувача. При цьому, пошуковий контент може бути ідентичним навчальній програмі, з наявністю самостійного контролю знань, рекомендаціями щодо подальшого вивчення, тощо.

Що стосується освітньої діяльності, з точки зору користі для вчителя, то Інтернет дає змогу відшукати потрібний матеріали для занять, корисні методичні ресурси та спільноти, де користувачі-колеги поділяться перспективним педагогічним досвідом викладання тієї чи іншої теми. Є сайти, на яких розміщені різноманітні інтерактивні вікторини, конкурси, ребуси та кросворди. Також дуже важливими є ресурси для саморозвитку вчителів – сайти дистанційного навчання, інститутів, університетів, освітянських порталів, що можуть використовуватися для підвищення кваліфікації вчителів.

Інтернет надає можливість вибору інформаційних ресурсів: базові файли на серверах, портали провідних бібліотек, наукових центрів, музеїв, сайти провідних компаній, різні аналітичні огляди, журнали та ін., – які значно перевищують обсяги будь-яких друкованих видань. А це дозволяє, в першу чергу, заглиблюватися в зміст матеріалу, а також сприяє формуванню практичних умінь і навичок учнів в освітній діяльності.

Отже, в наш час не можна обійтись без використання мережі Інтернет у навчально-виховному процесі. Адже освітня інформація є основою для організації самостійної роботи з аналізу та узагальнення матеріалу при широкому використанні індивідуальних і групових форм навчального процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *