Дата зміни інформації:

Грудка В.В. РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ

ІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Стеценко Н.М.,канд.пед.наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

Умань

Одним із основних принципів навчання є принцип диференціації та індивідуалізації процесу навчання. Давно відомо, що кожна дитина засвоює знання, вміння та навички по-різному. Одна швидше сприймає інформацію, краще орієнтується у навчальному матеріалі, вправніше здійснює ту чи іншу діяльність, інша – повільніше. При використанні традиційних методів та засобів навчання складніше задовольнити індивідуальні запити школярів.

З появою інформаційно-комунікаційних технологій стало набагато простіше створювати сприятливі умови для індивідуальної навчальної траєкторії кожного учня та здійснювати диференційований підхід на різних рівнях засвоєння навчального матеріалу:

1. На початку вивчення теми можна зробити зріз навчальних досягнень за допомогою комп’ютерних тестових технологій, провести аналіз помилок, допущених при виконанні тестів, запропонувати повторити пройдений матеріал.

2. На етапі пояснення нового навчального матеріалу традиційним стало використання презентації, як наочного засобу джерела інформації. Візуальна форма подачі навчального матеріалу забезпечує ефективність сприймання, розуміння та осмислення нових знань.

3. На етапі закріплення контролюючі тестові технології дозволяють скоординувати темп виконання завдань різного типу для різних рівнів, встановити категоріальні системи оцінювання для учнів за рівнем надання допомоги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *