Дата зміни інформації:

Щербина О.М. ЗАСТОСУВАННЯ ТРИГЕРІВ У СЕРЕДОВИЩІ POWER POINT

ІІІ курс, історичний факультет

Бондаренко Т.В., канд.пед.наук

Уманський  державний  педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Сьогодні інформатика та нові інформаційні технології – це невід’ємна частина педагогічної справи. Маючи в своєму розпорядженні комп’ютер, вчитель може зробити процес навчання більш наочним і динамічним, розвивати комунікативні здібності учнів, формувати власні дослідницькі навички, працюючи з інформацією та застосовуючи її у навчальному процесі.

У зв’язку з активним впровадженням тестової форми визначення рівня навчальних досягнень, набули поширеного використання програмні оболонки, призначені для розробки і проведення тестування. Але не кожний вчитель використовує або вміє користуватися спеціальним програмним забезпеченням, тому доцільним у цьому випадку буде застосування у навчальному процесі програми PowerPoint, яка слугує надійним помічником при створенні навчальних і допоміжних матеріалів, оскільки за умов дуже швидкого опанування його можливостями дає право використовувати весь спектр мультимедійних форм подання даних – тексти, графіку, анімацію, звук.

Анімація – це чудовий спосіб фокусування на важливих моментах, який дає змогу контролювати інформаційний потік. Але щоб посилити інтерес глядачів до презентації ефективним є використання тригерів.

Тригер (перемикач) – це ефект анімації, що діє після клацання на об’єкті або певному предметі. Головна перевага користування тригерів на відміну від звичайного використання ефектів анімації полягає в можливості призначення дій як для об’єкта, на якому відбуватиметься клацання мишею, так і для інших предметів. Це відкриває можливості створення інтерактивних завдань та тестів у середовищі PowerPoint. За функціями і рівнем виконання розрізняють прості і складні тригери. Прості тригери запускають тільки одну дію. У складних тригерах запускається серія дій, пов’язаних з різними об’єктами, або тригери задаються по ланцюжку.

В якості тригера можна використовувати: фігуру, напис, малюнок. Результат дії тригера – це відтворення звуку і відео, анімації об’єкта. За допомогою тригерів в PowerPoint можуть бути створені вікторини, ігри, інтерактивні плакати, кросворди, тести різного типу, змодельовані стенди, тощо. Приклад використання тригера на уроці історії див. на рис.1.

Особливості застосування тригерів під час навчального процесу дозволяє вчителю:

–         використовувати власні інтерактивні картки знань;

–         створювати позитивний настрій в усіх учнів під час контролю навчальних досягнень;

–         мотивувати учнів на поглиблене вивчення можливостей програмних середовищ, завдяки чому вони залучаться до самостійного створення презентацій PowerPoint з використанням тригерів.

Отже, застосування тригерів у середовищі PowerPoint надає можливості педагогам для створення власних інтерактивних засобів і сприяє реалізації діяльнісного та особистісно – зорієнтованого підходів у навчальному процесі школярів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *