Дата зміни інформації:

Рєзанова Н.І. РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ПРИ РОБОТІ З МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ

5 курс, фізико-математичний факультет

Дегтярьова Н.В., канд.пед.наук

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренко

Суми

Сучасні інформаційні технології сприяли виникненню нових цілей навчання, які полягають не тільки в прямій передачі знань та вмінь, а відкривають для вчителя нові можливості підтримки і направлення розвитку особистості школяра. Комп’ютер як сучасний засіб навчання розкриває в повній мірі можливості розвитку духовно збагаченої, творчої особистості, її образного мислення, уяви, фантазії, емоційної сфери.

Перед учителем інформатики стоїть складна задача не тільки навчити, але й зацікавити учнів, зробити так, щоб дітям подобалось те, що вони роблять. Тільки тоді учень із задоволенням йде на урок і з радістю виконує поставлену задачу. Не тільки і не стільки знання й оволодіння школярами комп’ютерами визначає ефективність процесу навчання, скільки готовність і бажання дітей взяти участь у спільній діяльності.

У роботі було описано вплив мультимедійних презентацій  на розвиток творчості учнів, проаналізовано психолого-педагогічні вимоги до створення мультимедійних презентацій  при навчанні інформатики, розроблені методичні рекомендації щодо створення і використання мультимедійних презентацій на уроках інформатики. Також  розроблені практичні роботи зі створенням мультимедійних презентацій. Дані практичні роботи забезпечують  привабливий творчій  характер діяльності, спонукають до розроблення оригінальних ідей в учнів, залучають їх у процес планування, формулювання мети і поточних завдань.

                                     Практичне завдання

Варіант 1. Гра на «Бульбашках». Відтворити у презентації екран з бульбашок (рис.1)

11111

та створити керовану анімацію:

v При наведенні вказівника «миші» на кульку, ця кулька збільшується, сусідні кульки (зверху, знизу, ліворуч та праворуч) розсовуються у напрямку від її центру та разом з нею розташовуються перед бульбашковим екраном.

v Одночасно кулька (яка була збільшена перед цим) приймає свій початковий розмір, і разом зі своїми сусідніми кульками повертається у початкове розташування.

v Рух вказівника та натиснення клавіш «миші» не повинні виводити користувача з презентації.

Варіант 2. Створити презентацію «Заповідні скарби Сумщини».

Створити презентацію, що складається з двох слайдів.

Вимоги до першого слайду:

При запуску презентації на слайді почергово з’являються: прапор області та заголовок презентації. Створити презентацію «Заповідні скарби Сумщини».

Вимоги до другого слайду:

1.  На  слайді  повинна  бути  розміщена  карта  з  указанням  місць розташувань заповідних зон Сумської області.

2.  При  клацанні  мишею  на  маленькому  зображенні  воно  збільшується  і виводиться текст зі стислим описом місцевості.

3. При натисканні на великий малюнок, він (малюнок) і напис зникають, слайд приймає попередній вигляд:

4. Повторіть дії вказані в пунктах 2 та 3 для кожного малюнку заповідної зони.

5. Ефект  збільшення  зображення  та  появи  текстового  об’єкта  повинен спрацьовувати  незалежно  від  послідовності  та  кількості  натискань  на зображення.

Розвиток пізнавального інтересу і творчих здібностей учнів дає гарний  навчальний, розвиваючий і виховний ефект: у дітей формуються міцні, глибокі знання з інформатики, народжуються цікаві творчі роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *