Дата зміни інформації:

Усатенко Л.В. НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

II курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В.  канд. пед. наук

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Визначальною тенденцією розвитку сучасного суспільства є стрімкий перехід до масового застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час навчального процесу. Власне, науковці розглядають поняття ІКТ як сукупність методів і програмно-технічних засобів, що   є провідними у обробці, зберіганні  та відображенні інформації.

 Прилучення учнів та студентів  до  інформаційних технологій  відіграє досить важливу роль в їх інтелектуальному розвитку та допомагає згодом стати конкурентноспроможними  фахівцями на ринку праці. Адже, сучасний світ розвивається в унісон інформаційним процесам, зумовлюючи тим самим попит на новітні інформаційні пристрої.

Учні та студенти – це вершителі майбуття України, тому навчально-виховний процес варто супроводжувати сучасними презентаціями з використанням  мультимедійної дошки, комп’ютера, ноутбука. Адже, слухове сприйняття інформації підтримується зоровим, що є досить важливо для досягнення успіхів у навчанні. Адже, як відомо до 90 % інформації швидше запам’ятовується візуально, тому школярі мають змогу краще засвоювати навчальний матеріал за рахунок великої кількості ілюстрацій. Учні мають змогу краще осмислювати навчальний матеріал  за рахунок великої кількості ілюстрацій.

На заняттях з української мови та літератури вчитель-словесник подає широкі відомості про письменників, їх життєвий та творчий шлях; ознайомлює учнів з правилами української мови,  ілюструє необхідні  фото та відеоматеріал на комп’ютері. Таким чином, безпосередньо візуально, учні краще запам’ятовують поданий матеріал, удосконалюють свої знання.

Освітня діяльність у школі та у вищих навчальних закладах тісно пов’язана із використанням різних програмних засобів, які допомагають у оформленні зорового, музичного, інформаційного контенту. Для філологів будуть корисними такі інформаційні продукти як: електронні тлумачні, орфографічні словники, енциклопедії.

 Також особливо цінним є текстовий редактор Word, тому що дозволяє підготувати учням додатковий  дидактичний матеріал або контрольну чи самостійну роботу.

Програма Power Point користується попитом серед вчителів-словесників, адже дає можливість підготувати наочність до уроку, що забезпечить краще сприйняття навчального  матеріалу.

Можливе також використання такого програмного продукту як Skype, що дозволяє проводити Web-конференції.

Отже, я дійшла до висновку, що навчання в школі та у вищих навчальних закладах  досить складно уявити без використання інформаційно-комунікаційних технологій.  Адже, вони відіграють вагому роль в ефективності засвоєння інформації та особистісному розвитку молодого покоління.  XXI століття – ера нових корисних суспільству винаходів, що є особливо важливим для учнів та студентів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *