Дата зміни інформації:

Мандриченко М.С. ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТРЕБИ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

II курс, факультет української філології

Бондаренко Тетяна Володимирівна к. п. наук, старший викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

м. Умань

Освіта впродовж останніх століть зазнала суттєвих змін, основою для розвитку якої стало впровадження інформаційних технологій.

Сучасний вчитель-словесник повинен володіти базовими інформаційно-комунікаційними технологіями для того, щоб використовувати їх під час навчального процесу. Застосування мультимедіа, здебільшого презентацій, що відображають зміст поставлених проблем даної теми, допоможуть якнайкраще освоїти набуті знання учням.

Постійний пошук нового, змістовного матеріалу, надає можливості педагогу досконаліше проявити себе у певній галузі, і виявити потенціал в учнів до вивчення нового матеріалу.

Для ефективного проведення заняття, варто застосовувати у своїй практиці електронні картосхеми, кросворди, ребуси, плакати. Невід’ємною складовою інформаційної бібліотеки вчителя-філолога є електронний словник, довідник, енциклопедія, хрестоматія.

На сьогодні, існують професійні форуми для філологів, де можна не лише прочитати інформацію, а й відразу ж її роздрукувати. Використання інформаційних порталів в галузі філології допоможе спеціалістам набути методичного досвіду, поділитися власними розробками та почерпнути контент з достовірних джерел. Постійно звертаючись до інтернет-ресурсів, вчитель зможе перевірити себе, методично збагатитися або просто порівняти достовірність того чи іншого матеріалу.

Таким чином, використання інформаційних технологій дозволить вчителям-словесникам якнайповніше викласти теоретичний матеріал, поглибити власні знання та зацікавити учнів працювати на уроці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *