Дата зміни інформації:

Прусенко Ю.С. “МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ”

Мобільне навчання тісно пов’язане з електронним та дистанційним навчанням, відмінністю є використання мобільних пристроїв. Навчання проходить незалежно від місця знаходження і відбувається при використанні портативних технологій. Іншими словами, мобільне навчання зменшує обмеження із здобуття освіти по місцезнаходженню за допомогою портативних пристроїв.

Мобільний навчання має на увазі використання мобільної технології як окремо, так і спільно з іншими інформаційними та комунікаційними технологіями, для організації навчального процесу незалежно від місця і часу. Навчання може приймати різні форми: за допомогою мобільних пристроїв учні можуть отримувати доступ до освітніх ресурсів, зв’язуватися з іншими користувачами, створювати контент в навчальному класі і за його межами. Мобільний навчання включає в себе заходи, необхідні для досягнення цілей навчання, наприклад ефективне управління шкільними системами, вдосконалення взаємодії між освітніми установами та сім’ями учнів [1].

Можливості мобільного навчання:

  • Діти і студенти, використовують переносні комп’ютери, PDAабо переносні системи голосування в кожній кімнаті або кімнаті лекції.
  • Студенти, що використовують мобільні телефони і кишенькові комп’ютери в класній кімнаті , підвищують співпраці між студентами і викладачами.
  • На виробничому навчанні ті, хто мають доступ до навчання на мобільному телефоні, отруюють знання саме вчасно щоб знайти рішення проблеми, що виникнула.
  • Навчання в музеях і галереях з використанням переносних технологій.
  • Навчання на відкритому повітрі, на виробничих практиках.
  • Використання особистих технологій для підтримки інформативного або постійного навчання, наприклад використання переносних словників або інших засобів для вивчення мов.
  • Підвищення рівня письменності, розвиток мислення і участь у навчанні серед підростаючого покоління.
  • Надання звукової і відео підтримки, щоб підвищити рівень навчання, що забезпечують у корпоративному середовищі або в іншій класній кімнаті.

Технічні проблеми:

  • Можливості підключення і термін дії батареї.
  • Розмір екрану і ключовий розмір.
  • Здатність для авторів візуалізувати матеріали для мобільних телефонів.
  • Багаточисельні стандарти, розміри екрану і операційні системи.
  • Можливість видозмінювати існуючі електронні навчальні матеріали для мобільних платформ [2].

Для мобільного навчання використовуються наступні мобільні засоби зв’язку:

  • телефони: смартфони;
  • різні портативні мобільні пристрої: пристрої для електронних ігор(Nintendo DS), пристрої для прослуховування подкастів (IPod), GPS навігатори і т.д.,
  • портативні комп’ютери – портативні кишенькові комп’ютери (ПКП), планшетний комп’ютер.

Можна виділити основні види інтеграції мобільного навчання в освіту:

  • Динамічний клас: мобільне навчання надає нові засоби зв’язку і спільної роботи, а також дозволяє поєднати навчання в класі з навчанням поза ним, по дорозі додому і між заняттями.
  • Зв’язок з учнями-заочниками: надання учням-заочникам можливості обмінюватися інформацією, задавати питання і відпрацьовувати нові навички на місці.
  • Учні – джерело знань: коли учні починають коментувати, обговорювати або обмінюватися електронними даними, традиційна роль вчителя як авторитету змінюється на більш сучасну роль співавтора або наставника.

«Мобільне навчання — це початок нової ери безпрецедентної швидкості, гнучкості та досягнень, які здатні надавати працівникам ключові знання та навички саме тоді, коли їм це необхідно», — наголосив Джош Берсін, генеральний директор та президент Bersin & Associates.

Список використаних джерел

  1. Мобільне навчання [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу до ресурсу:https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.
  2. Мобільне навчання [Електронний ресурс]. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://scaliy.blogspot.com/.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *