Дата зміни інформації:

Сабірова Рана “ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ НА УРОКАХ ХІМІЇ”

IV курс, природничо-географічний факультет

Стеценко Н. М.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Найбільш складною частиною виконання навчальної програми з хімії  є лабораторний практикум, проведення якого вимагає наявності хімічних установок та реактивів. Виходом із такого становища може служити педагогічне програмне забезпечення «Віртуальна хімічна лабораторія, 8-11 класи».

Переваги  «Віртуальної xiмічної лабораторії, 8–11 класи»:

– вільне програмне забезпечення;

– включає понад 150 хімічних дослідів, що передбачені шкільною програмою з хімії;

– має у своєму складі всі необхідні прилади і реактиви;

– використовуються засоби 3D-графіки й анімації;

– наявний педагогічний агент – анімований персонаж «Хімік»;

– надаються для використання спеціальні інструменти: «Редактор хімічних рівнянь», «Конструктор молекул»;

– увага приділяється дотриманню правил техніки безпеки;

– надається можливість збирати та конструювати хімічні установки з складових елементів;

– стисло викладений теоретичний матеріал щодо процесів та явищ, які моделюються у віртуальному експерименті.

Використання «Віртуальної лабораторії» на уроках хімії допомагає вчителю у візуалізації навчального матеріалу. До того ж в умовах віртуальної лабораторії можна провести практичні роботи, які не можна здійснити з тих чи інших причин в реальній шкільній лабораторії. Все це підвищує інтерес в учнів до предмету і, як наслідок, призводить до поліпшення якості знань.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *