IV курс, природничо-географічний факультет
Стеценко Н. М.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Умань
Найбільш складною частиною виконання навчальної програми з хімії є лабораторний практикум, проведення якого вимагає наявності хімічних установок та реактивів. Виходом із такого становища може служити педагогічне програмне забезпечення «Віртуальна хімічна лабораторія, 8-11 класи».
Переваги «Віртуальної xiмічної лабораторії, 8–11 класи»:
– вільне програмне забезпечення;
– включає понад 150 хімічних дослідів, що передбачені шкільною програмою з хімії;
– має у своєму складі всі необхідні прилади і реактиви;
– використовуються засоби 3D-графіки й анімації;
– наявний педагогічний агент – анімований персонаж «Хімік»;
– надаються для використання спеціальні інструменти: «Редактор хімічних рівнянь», «Конструктор молекул»;
– увага приділяється дотриманню правил техніки безпеки;
– надається можливість збирати та конструювати хімічні установки з складових елементів;
– стисло викладений теоретичний матеріал щодо процесів та явищ, які моделюються у віртуальному експерименті.
Використання «Віртуальної лабораторії» на уроках хімії допомагає вчителю у візуалізації навчального матеріалу. До того ж в умовах віртуальної лабораторії можна провести практичні роботи, які не можна здійснити з тих чи інших причин в реальній шкільній лабораторії. Все це підвищує інтерес в учнів до предмету і, як наслідок, призводить до поліпшення якості знань.