Дата зміни інформації:

Краснокутська І. В. “МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ”

 

V курс, фізико-математичний факультет

Дегтярьова Н.В., канд. пед. наук

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

м. Суми

 

В усіх загальноосвітніх школах, донедавна, вивчалися такі мови програмування, як Pascal, Lazarus або С++. Кожна з цих мов мала свої переваги, за що й була введена в навчальну програму. На сьогодні ж є ряд причин такі, як незручність написання коду або застарілість мови, витіснили їх з переліку мов, що вивчаються в закладах загальної освіти. Тому була введена мова Python у курс вивчення інформатики в закладах загальної освіти.

Python – інтерпретована об’єктно-орієнтована мова програмування високого рівня зі строгою динамічною типізацією [1]. Ця мова має достатньо простий синтаксис. Читати код на Python легко, бо в ній використовується мінімум допоміжних елементів [2]. Переваги Python, описують дослідники та програмісти так:

  • ця мова є швидкою та потужною, оскільки надає можливість швидко та якісно писати необхідний код;
  • доступність мови пояснюється можливістю працювати на усіх основних операційних системах: Microsoft Windows, UNIX, Mac OS, OS/2, Symbian, Android, Amiga та інших [3];
  • Python є модульною мовою, адже в ній можна розбивати програми на модулі, що сприяє повторному використанню коду в інших програмах;
  • знаходиться у вільному використанні та розповсюдженні [4].

Отже, Python є простою, і в той же час потужною, кросплатформенною, об’єктно-орієнтованою мовою програмування. Вона має вишуканий синтаксис, структури даних високого рівня, а також, використовує динамічний контроль типів, що робить її ідеальною мовою для швидкого написання різних додатків, тим самим гарно підходячи для вивчення її в школі.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Рейтинг мов програмування від IEEE Spectrum, 2017 [Електронний ресурс]. URL: http://www.opennet.ru/opennews/art.shtml?num=46901 (дата звернення: 12.03.2018)
  2. Основи програмування на Python [Електронний ресурс]. URL: https://docviewer/view/ 49473302/ (дата звернення: 12.09.2017)
  3. Вивчаймо Python якісно, 2012 [Електронний ресурс]. URL: https://habrahabr.ru/post/150302/ (дата звернення: 12.03.2018)
  4. Python-Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії, 2017 [Електронний ресурс]. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Python#.D0.9C….D0.B8 (дата звернення: 12.03.2018)

One Reply to “Краснокутська І. В. “МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ””

  1. Інформатика стала однією з лідерів серед навчальних дисциплін в школі.
    Та є об’єктивна проблема:
    – недостатня підготовка шкільних вчителів інформатики саме в питаннях алгоритмізації та програмування;

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *