Дата зміни інформації:

Беспалий В. “ДОСЛІДЖЕННЯ ПИТАННЯ ПРО КОМПОНЕНТИ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ РОБОТІ З ГРАФІКОЮ”

V курс, фізико-математичний факультет

Дегтярьова Н.В. канд. пед. наук

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

Суми

В сучасному світі, суспільство повинно виховувати ініціативних, самостійних та відповідальних громадян, які спроможні ефективно виконувати соціальні, виробничі та економічні завдання. В даний час людина повинна бути всебічно розвинутою, мати творчі здібності, розв’язувати проблеми, та самостійно здобувати нові знання. Саме ці завдання лежать в основі реформ сучасної школи.

Поняття «компетентність» в освіті досить широко вживають і активно досліджують уже понад десяти років та вважають дієвим інструментом поліпшення якості освіти. Запровадження компетентнісного підходу в європейську освіту стартувало ще у 1996 р. [1. c214]. Теоретичні засади, які розкривають сутність понять «компетентність», визначають структуру компетентності, класифікацію компетентностей, їх ієрархію тощо, висвітлені у низці публікацій науковців Росії і України (Байбара Т. М., Бібік Н.М., Бондар С.П., Єрмаков І.Г., Зимня ІА-, Краєвський В.В., Локшина О.І., Овчарук О.В., Пометун О.І, Савченко О Л., Трубачева С.Е., Хуторський А.В. та ін.).

Компетентність — це здатність застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв’язання певних життєво важливих проблем [2].

Вважаємо, що у роботі з графікою користувачі мають набути таких компонентів інформатичних компетентностей:

  • розуміння графічної інформації в розвитку суспільства;
  • вміння опрацьовувати графічні дані, готовність використання основних методів для їх опрацювання;
  • володіння основним інструментарієм графічних редакторів.

В сучасному світі великою проблемою є те що, після закінчення навчального закладу, випускник не володіє повним апаратом знань з певних дисциплін. Комп’ютерна графіка в даний час набирає великих оборотів в плані працевлаштування, наприклад, веб-дизайнер, аніматор, композер, спеціаліст зі спецефектів, та інші.

Одним з важливих елементів підвищення ефективності процесу професійної підготовки майбутніх фахівців є постійне поліпшення методичного рівня. Вибір найбільш адекватного для даних розумів комплексу методів професійної підготовки, засобів, форм і змісту, дозволить підготувати високопрофесійних, компетентних фахівців, здатних діяти в нових соціально-економічних умовах.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Мироненко В. В. Компетентність в комп’ютерній графіці / В. В. Мироненко // Системи обробки інформації. – 2016. – № 9. – С. 213-216.
  2. Наукова стаття: Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів [Електронний ресурс] // Режим доступу:http://bukvar.su/informatika_programmirovanie/173369-Vektornaya-i-rastrovaya-grafika.html

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *