Дата зміни інформації:

Мельніченко В.В. “ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОЇ ТЕХНОЛОГІЇ KAHOOT! У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ”

 

IV курс, факультет інформатики

Малежик П. М., кандидат фізико-математичних наук, старший викладач

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Київ

Сучасність має свої правила та розставляє пріоритети у роботі вчителя. Становлення і розвиток суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю, вмінням зацікавити дітей у вивченні власного предмета. Для того, щоб розуміти потреби сучасного учня, варто пам’ятати, чим живуть діти сьогодні. Не існує, мабуть, дитини, яка б не цікавилась різними гаджетами. Учень може забути взяти на урок будь-що: підручник, зошит, ручку, – але НЕ мобільний телефон! Не варто сперечатись із потребами часу та боротись із явищем повселюдної мобільності, необхідно застосовувати сучасні пристрої на користь навчання.

Kahoot! – сервіс розрахований на застосування в аудиторії. Викладач показує матеріал на головному екрані, а в цей час учні відповідають на питання і обговорюють нову інформацію, використовуючи спеціальний клієнт для комп’ютерів або браузер на смартфонах (Android, iOS, Windows Phone). Для того щоб увійти у віртуальну кімнату, учні повинні ввести пароль, який надішле викладач. Сервіс дозволяє дізнатися, як відповідав на запитання кожен учень, або побудувати діаграму успішності. Kahoot! безкоштовний і повністю доступний після реєстрації [1].

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей. Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні – для перевірки знань учнів. Цей сервіс має ряд переваг – він яскравий, соціальний, досить простий для вчителя та цікавий для учнів.

Kahoot! був розроблений у серпні 2013 року як інструмент для швидкого виготовлення всього інтерактивного: вікторин, опитувань і обговорень. Продукти, створені на платформі онлайн-сервісу, мають назву «кахути». У власноруч зроблені міні-ігри можна вставляти відео та зображення, а процес створення нової вправи займає декілька хвилин. Таким чином, значною мірою скорочується час для підготовки до уроку. Змагального ефекту додає таймер, значення якого встановлює вчитель при створенні гри. Учень, що першим відповів на запитання онлайн-тесту, отримує більшу кількість балів, ніж суперники. Отже, переможець у грі буде обов’язково [2].

Гра розпочинається, коли учні вводять на своїх пристроях (планшеті, смартфоні, десктопі, ноутбуці) згенерований системою код та власне ім’я. Онлайн-сервіс Kahoot! працює в браузері, доступний для всіх пристроїв, які можна підключити до мережі Internet. Система не потребує встановлення додатків на телефони – вона адаптована до мобільних пристроїв.

Важливо, що результати тестувань зберігаються у вигляді списку в таблиці MS Excel. Отже вчитель має можливість проводити моніторинг знань учнів.

Безумовною перевагою даного сервісу є система готових ігор, розроблених іншими користувачами сервісу. Тобто ви можете скористатися вправами, створеними самостійно або ж скопіювати завдання інших розробників (тести можна повторювати повністю, чи змінювати якусь їх частину).

Онлайн-сервіс Kahoot! можна використовувати на будь-якому етапі уроку інформатики: для перевірки засвоєного за урок матеріалу, для систематизації знань, набутих з теми, чи для узагальнення вивченого матеріалу за рік. У будь-якому випадку, у вас є потужний сучасний інструмент для створення власного самобутнього уроку словесності [3].

Загальновідомо, що діти пізнають світ через гру, тому невимушена атмосфера суперництва, прагнення до кращої якості знань та перемоги обов’язково стануть вашим союзником у прагненні до досконалого уроку української мови та літератури, до нових творчих звершень.

Розвиток і досконалість методів і засобів сучасних інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) створюють великі можливості для використання їх в навчально-виховному процесі. Саме завдяки ІКТ суспільство одержує реальні можливості побудови відкритої, сучасної освітньої системи, що дозволяє кожному обирати свій власний напрямок навчання. Інноваційні технології одержання знань із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють підвищити організацію навчального процесу й ефективність отримання знань в цілому.

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Антоненков Є.О. Сімплатформ для створення тестів/ Є.О. Антоненков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method/technol/45747/ .
  2. Воронкін О.С. Основи використання інформаційно-комп‘ютерних технологій в сучасній вищій школі: навч. посіб. з дисципліни «Комп’ютерні технології в науці й освіті» / Олексій Сергійович Воронкін. – Луган. держ. ін-т культури і мистецтв. – Луганськ: Вид-во ЛДІКМ, 2011. – 156 с.
  3. Кадемія М.Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: Навчальний посібник / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2011. – 220 с.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *