Дата зміни інформації:

Кажанова К.А. “ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ LEARNINGAPPS ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ”

 

ІІІ курс, факультет української філології

Бондаренко Т.В., канд. пед. наук

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Освіта – це надзвичайно важливий фактор формування особистості та суспільства в цілому. Освіченою людиною можна назвати того, хто отримав високий рівень знань і може коректно та швидко застосовувати їх у конкретному випадку.  Одним з найголовніших завдань сучасних освітніх закладів є створення належних умов для всебічного розвитку навичок, здібностей школярів та навчально-пізнавальної діяльності.

На сьогоднішній день учитель має прикласти багато зусиль задля того, щоб залучити учнів під час навчального процесу до спільної діяльності. Діти ХХІ століття – це покоління, яке має бути компетентним у різних сферах, тому педагогам слід враховувати цей аспект і підвищувати якість освіти за допомогою новітніх технологій.

Для того, щоб навчання відповідало усім вимогам, вказаних в новому Законі України від 28 вересня 2017 р. (згідно з яким усі навчальні заклади мають бути оснащені сучасною технікою для комфортного здобуття знань), проходило в ігровій формі, але й охоплювало спектр необхідних знань, на допомогу вчителям створено онлайн-сервіс LearningApps, який дозволяє конструювати інтерактивні вправи будь-якого напряму та складності, сприяючи формуванню пізнавального інтересу учнів.

Загалом платформа LearningApps розробляється як науково-дослідний проект, який допомагає вчителеві створювати інтерактивні завдання, завдяки яким учні мають змогу перевірити і закріпити свої знання з різних дисциплін у ігровій формі.

Сервіс має цілком простий та зрозумілий інтерфейс для користувачів на 5 мовах (нещодавно додано україномовну версію). У даному середовищі процес створення вправ є цікавим та досить простим, адже педагог має можливість використовувати вже існуючі розробки колег та ділитись авторськими ідеями.

Переваги сервісу виявляються у тому, що:

  • виконання вправ перевіряється миттєво;
  • існує можливість вбудовувати завдання на HTML сторінку та отримання коду для того, щоб завдання були поміщені (при бажанні) на сторінки сайтів або ж блогів вчителів;
  • вправи розподілено за категоріями (вибір, розподіл, послідовність, заповнення, онлайн-ігри, інструменти);
  • надається можливість створити власну колекцію вправ та набір класів, де буде вміщена вся необхідна інформація про учнів у власному аканті;
  • вміщено ілюстративні, аудіо- та відео- матеріали;
  • пропонуються різного виду шаблони для удосконалення та корегування власних робіт.

Завдяки такому сервісу інформаційного забезпечення можливо:

  • удосконалити методи навчальної організації та раціональне використання діяльності адміністрації ЗНЗ;
  • реалізувати творчий підхід до навчання;

За допомогою інтерактивних завдань сформувати в учнів такі уміння, як: самостійно здобувати знання, обирати необхідний матеріал, аналізувати, співставляти та виокремлювати головне.

Отже, педагог має зосередити всі свої зусилля, щоб урок був насичений сучасними технологіями і став більш цікавим для школярів. Учитель має на високому рівні володіти комп’ютерними технологіями, застосовувати креативний потенціал й створювати свій урок на такому рівні, щоб учні отримали якомога більше знань і мали змогу застосовувати їх не лише в межах певної дисципліни, а й в повсякденному житті.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Жаболенко М. В. Инновации в области использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе/ М. В. Жаболенко, Н. О. Жданова // Стратегія інноваційного розвитку системи вищої освіти в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної конференції/ гол. ред. С. В. Смерічевська. – Донецьк: Кальміус, 2007 р.
  2. Нечай Г.М. Впровадження освітнього сервісу WEB 2.0 в навчальний процес сучасної школи на прикладі використання LearningApps.org уроках географії (методичні рекомендації)
  3. Радул В. В., Соціальна зрілість особистості вчителя: фактори формування/ В. В. Радул. -К. Вища шк., 2008. -240с.
  4. org [Електронний ресурс] : [веб-сайт]. – Режим доступу: http://learningapps.org/.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *