Дата зміни інформації:

Крочак С. “ВИКОРИСТАННЯМ ПАКЕТУ ПРОГРАМ SUNRAV BOOKOFFICE ДЛЯ CТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДИДАКТИЧНИХ РЕСУРСІВ”

IV курс, факультет фізики математики та інформатики

Паршукова Л.М., старший викладач

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Умань

Розвиток інформаційних послуг у сфері освіти, входить виробництво електронних дидактичних ресурсів і програмно-методичного забезпечення складає базис формування інформатизації в освіті. Можливості застосування інформаційних і телекомунікаційних технологій різко зросли та розширилися. Використання електронних засобів навчання, зокрема електронних дидактичних ресурсів починає помітно впливати на сучасну освіту і культуру, створює умови для розвитку інноваційних методів навчання.

Визначення поняття електронного дидактичного ресурсу проведемо опосередковано через більш загальне поняття електронного видання.

Електронне видання є сукупність графічної, текстової, цифрової, мовної, музичної, відео-, фото- і іншої інформації. В одному електронному виданні можуть бути виділені інформаційні (або інформаційно-довідкові) джерела, інструменти створення і обробки інформації. Електронне видання може бути виконано на будь-якому електронному носії, а також опубліковано в електронній комп’ютерній мережі.

В цьому випадку електронним дидактичним ресурсом є електронне видання, що містить систематизований матеріал за відповідною науково-практичною областю знань, що забезпечує творче і активне оволодіння знаннями, уміннями і навичками при вивченні цієї області. Електронний дидактичний ресурс повинен відрізнятися високим рівнем виконання і художнього оздоблення, повнотою інформації, якістю методичного інструментарію, якістю технічного виконання, а саме використанням гіпермедіа та мультимедіа технологій, наочністю, логічністю, інтерактивністю і послідовністю викладу [2].

Вчителі і студенти можуть використовувати для створення електронних дидактичних ресурсів різні інструментальні засоби. Такі засоби, як PowerPoint і MS Word, Adobe Acrobat можуть бути використані для створення простих електронних дидактичних ресурсів. Але для того, щоб створити електронні дидактичні ресурси з використанням гіпермедіа та мультимедіа технологій педагоги повинні вибрати програму-редактора, яка використовуватиметься для створення сторінок мультимедіа та гіпермедіа засобів. Існує безліч інструментальних середовищ для розробки мультимедіа та гіпермедіа, що дозволяють створювати повнофункціональні мультимедійні додатки. Такі пакети, як Macromedia Director або Authoware Professional є високопрофесійними і дорогими засобами розробки, в той час, як FrontPage, mPower 4.0, HyperStudio 4.0 і Web Workshop Pro є їх простішими і дешевшими аналогами.

SunRav BookOffice – пакет програм для створення і переглядання електронних книг і підручників. За допомогою пакету можна створювати документацію у вигляді EXE файлів, CHM, HTML, PDF форматах, а також в будь-яких інших (використовуючи шаблони). У книгах можна використовувати всю потужність сучасних мультимедійних форматів: аудіо і відео файли, зображення (PNG, JPEG, GIF (включаючи анімовані), Flash, і т.д.).

Програма SunRav BookEditor призначена для створення і редагування, і обладнана вбудованою системою перевірки орфографії. Могутня система посилань дозволяє створювати посилання з будь-якого місця на розділи поточної книги, на інші книги, на Інтернет сторінки або на будь-які інші документи, використовується програма tTester. Глибина посилань не обмежена. Можливе відкриття посилань в спливаючих вікнах, зовнішній вигляд яких можна змінювати. Програма для перегляду SunRav BookReader може здійснювати озвучування книг, проводити індексний і повнотекстовий пошук, автоматично перегортати сторінки, читати текстові, HTML, RTF і MS Office документи, змінювати зовнішній вигляд, використовуючи теми, організовувати найбільш часто використовувані книги [3].

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт. кол.; За ред. Ю. І. Машбиця / Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – К.: ІЗМН, 1997. – 264 с.
  2. Паршукова Л.М. Особливості розробки та застосування друкованих дидактичних засобів для навчання інформатики [Електронний ресурс] – режим доступу: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/8075
  3. Данилевич Л. П., Лиходід О. М. Створення засобів наочності з вико-ристанням комп’ютерних технологій // Професійна підготовка педа-гогічних працівників. – Київ-Житомир: Житомирський держ. пед. ун-т, 2000. – С. 16-24.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *