Дата зміни інформації:

Корнійчук І. М. “ПРО ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ”

Корнійчук І. М.

I курс магістратури, Факультет інформатики

Науковий керівник:

Кузьміна Н. М., канд. Фізико-математичних наук, професор

Національний педагогічний університет

 імені М. П. Драгоманова

Дистанційне навчання є невід’ємною частиною в забезпеченні якісної освіти. За допомогою використання дистанційних курсів покращується рівень освіти користувачів, особливо за допомогою фахових Інтернет-ресурсів [1].

Онлайн-освіта – це спосіб отримати знання за допомогою глобальної Інтернет мережі. Звичайно, онлайн-освіта не може повністю замінити традиційну систему навчання, але може допомогти та надати необхідні знання для розвитку і вдосконалення умінь та навичок користувачів.

Сьогодні все частіше використовують інноваційні технології навчання. Масові відкриті онлайн- курси з’явились на потребу сучасного суспільства, якому необхідно було мати доступ до навчальних ресурсів, незалежно від статусу користувачів та їхнього місця проживання.

Термін «Масовий відкритий онлайн-курс» був запропонований дослідниками Брайаном Александром та Дейвом Корм’є в результаті роботи над курсом «Connectivism & Connective knowledge».

Масовим відкритим онлайн-курсам притаманні такі ознаки:

  • глобальність та масовість;
  • безкоштовність;
  • створення курсів викладачами з кращих університетів світу;
  • у курсах використовують спеціальні підготовлені лекції, а не звичайний вміст електронного матеріалу.

На даний момент існує багато онлайн-курсів, але кілька з них є найбільш відомими завдяки відмінно викладеним матеріалам та способам їх опанування: курси «Prometheus» (рис.1);курси «Coursera»; курси «EdEra»

Рис. 1 Відкритий масовий онлайн-курс «Prometheus»

Онлайн-освіта забезпечує можливостями якісного та безкоштовного навчання [2].

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1.  Бебнев А.Е. МАССОВЫЕ ОНЛАЙН КУРСЫ КАК НОВАЯ ИННОВАЦИОННАЯ ТЕНДЕНЦИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СФЕРЫ // [Електронний ресурс] – 2013. – № 6. Режим доступу до ресурсу: https://www.science-education.ru/pdf/2013/6/750.pdf
  2. Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротенко Н.Г. Дистанційне навчання: Умови застосування. Дистанційний курс: Навч. пос. / В.М. Кухаренко, О.В. Рибалко, Н.Г. Сиротенко . – Х.: НТУ «ХПІ», «Торсінг», 2002. – 320 с.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *