Дата зміни інформації:

Могиленко А.Г. “ЯК ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ”

 

III курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Медведєва М.О., кандидат педагогічних наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

 

Головною перспективою України в освіті є створення та розвиток інформаційного суспільства, в якому кожен міг би створювати та накопичувати інформацію та знання, мати до них вільний доступ, користуватися і обмінюватися ними. Кожна людина в повній мірі зможе реалізувати себе, посприяти суспільному розвитку та підвищити якість життя [1].

Але в освіті й навчанні ще й досі є застарілі методи навчання і менеджменту освіти, такі як, паперові носії інформації й звітності. Щоб забезпечити мобільність навчання у вищому навчальному закладі, можливість самостійно організовувати навчальний процес зі сторони студентства, а також ефективний контроль якості навчання, з боку адміністрації вбачається можливим й навіть необхідним модернізувати навчальний процес з урахуванням вимог інформаційного суспільства.

Кожен ЗВО має відділ або адміністратора по роботі з навчальною системою, до повинності якого зокрема входить ведення каталогізації навчальних курсів, внесення та видалення облікових записів студентів та сприяти при роботі з системою своїм послідовником та наставникам [2].

Теперішнє навчання ставить перед освітянами певну ціль – скласти певні статуси для навчання протягом всього життя. А також покращити мобільність науково-педагогічних працівників і студентів, створити умови для дистанційного навчання в системі Moodlе; обсяг інформації, який необхідно узагальнити з часом збільшується – усе це викликає нова дилема, пов’язані з якісною організацією навчання у вищому навчальному закладі, що відповідала б часу. Стрімкість сучасного світу вимагає застосування найбільш швидких і дешевих способів передачі знань. Електронне навчання є можливим пристроєм, яке дозволяє рішити цю проблему сучасності [2].

Сучасне покоління – в основному мережеве покоління, для них електронний спосіб отримання інформації (в даному саме навчальної) є нормальною складовою для життя. В наш час, студенти добре сприймають високі технології в освіті, – знання, вміння, навички знадобитися їм в самовдосконаленні та кар’єрному рості. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) стали їм помічниками в роботі. На нашу думку, електронне навчання зокрема, використання Moodle, є одним з головних факторів, що формує соціокультурний образ сучасного студента [1].

Moodle вільно надається в якості програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом. Будь-яка людина може засвоїти, розширити або змінити Moodle для комерційних і некомерційних проектів без будь-яких ліцензійних зборів.

Різноманіття методів дистанційного навчання дозволяє сьогодні обрати індивідуальний метод навчання. Також можлива робота з викладачем віч-на-віч.

Таким чином, електронне навчання має певний перехід на інший обсяг надання освітніх послуг на основі інформаційно-комунікаційного товариства послідовників і наставників в цілях одної соціальної компанії з вільним доступом учнів до електронної бібліотеки, яка містить дані для роботи з різними предметами [3].

Сучасним вчителям іноземної мови властива багато варіативність, різноманітність шляху, плану і технологій навчання, вони наведені  на відновлення системи професійної підготовки педагог у гімназіях (вищої школи) та зміцнення міри професіоналізму випускників. В електронному навчанні увага уділяється індивідуальній діяльності студента, що покращує його професійні навички та дає змогу наставникам визначити професійні характеристики студента, та зацікавити їхній інтелектуальний процес росту та професійного вдосконалення [3].

Саме тому мобільне навчання в університетах є невіддільною  складовою освіти. Воно покращує навички та сприйняття інформації студентами. Головною перевагою в мобільному навчанні є те, що молодь з обмеженими можливостями в координації руху також мають прекрасну можливість навчатися зі звичайними студентами на одному рівні.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Голощук Р.О., Довбуш О.О. Використання програмно забезпечення Moodle та Adobe для організації електронного навчання, Львівська політехніка. 2012. 125 с.
  2. Р.О. Голощук, О.О. Довбуш // Інформаційні системи та мережі: [збірник наукових праць] / відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів. : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010. – 396 с. : іл. – (Вісник / Національний університет “Львівська політехніка” ; № 673). 249-258 с.
  3. Костікова І.І. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І.І. Костікова. – Харків: Колегіум, 2008. 355 с.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *